;
coinex

اولین آیفون مجهز به تکنولوژی اولد

اولین آیفون مجهز به تکنولوژی اولد، آیفون ۷اس خواهد بود

اولین آیفون مجهز به تکنولوژی اولد، آیفون ۷اس خواهد بود.

شاید با خودتان اینگونه فکر کنید که صحبت کردن راجع به اپل آیفون ۷اس (Apple iPhone 7s) که انتظار می رود سال ۲۰۱۷ در دسترس قرار بگیرد، اهمیت چندانی نداشته باشد چرا که از معرفی خود اپل آیفون ۷ زمان زیادی نگذشته است؛ اما از آنجاییکه مدت زمان زیادی است که راجع به تغییر صفحه نمایش از ال سی دی (LCD) به اولد (OLED) صحبت شده و هم اکنون هم اطلاعاتی درباره ی آیفون ۷اس به بیرون درز کرده است، می خواهیم آنها را در اختیار شما بگذاریم.

براساس گزارش یک روزنامه ی ژاپنی به نام Nikkei، سوئیچ به صفحه نمایش های اولد با آیفون ۷اس در سال ۲۰۱۷ ، یک سال و یا دو سال زودتر از چیزی که انتظار می رفت، به وقوع می پیوندد. حدس و گمان های قبلی که راجع به این تغییر رویه زده شده بود، این بود که اپل استفاده از این صفحه نمایش را تا راه اندازی آیفون ۸ در سال ۲۰۱۸ به تعویق بیاندازد و بنا به گفته ی یک تحلیلگر معروف به نام مینگ چی کو (Ming-Chi Kuo): انتظار می رود این برنامه ی اپل تا اوایل سال ۲۰۱۹ به طول بیانجامد.

اپل به منظور بهبود عمر باتری آیفون، از پانل اولد استفاده خواهد کرد و همین تغییر هم به اپل این امکان را می دهد که گوشی نازک تری تولید کند. گزارشی که به تازگی منتشر شده است می گوید: اپل قصد دارد برای تولید پانل های اولد یک قرارداد ۱۲ میلیارد دلاری با ال جی و سامسونگ منعقد کند. صحبت راجع به این معامله قبل از سال ۲۰۱۵ هم شده بود.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر