;
coinex

دور جدید سرمایه گذاری ۱۷۵ میلیون دلاری اسنپ چت

دور جدید سرمایه گذاری ۱۷۵ میلیون دلاری اسنپ چت از سوی Fidelity Investments صورت گرفت.

دور جدید سرمایه گذاری ۱۷۵ میلیون دلاری اسنپ چت از سوی Fidelity Investments صورت گرفت.

اسنپ چت یکی از اپلیکیشن های موبایلی است که به کاربران این امکان را می دهد که تصاویر و ویدئو را تحت عنوان اسنپ به مخاطبین خود ارسال و مشاهده نمایند. جدا از این موضوع کاربران می توانند زمانی را تعیین کرده تا پس از مشاهده ی تصویر بعد از زمان تعیین شده از دید دریافت کننده ی آن مخفی شده و از سرور آن هم حذف می شود. این اپلیکیشن برای هر دو پلتفرم اندروید و آی او اس در دسترس قرار گرفته است. این برنامه که به تازگی کاربران زیادی را به خود جذب کرده است، رقیبی جدی برای فیسبوک محسوب می شود.

هم اکنون دور جدید سرمایه گذاری اسنپ چت با ۱۷۵ میلیون دلار که ظاهرا از سوی Fidelity Investments سرمایه گذاری شده، انجام شده است.

این بودجه ی اخیر، ارزش این شرکت را حوالی ۱۶ میلیارد دلار قرار داده است، مقدار ارزش گذاری این سرمایه جدید به همان مقدار سرمایه گذاری سال گذشته بوده است.

Fidelity ماه فوریه پس از پرداخت قیمت ماه مارس گذشته، سهام را به قیمت ۳۰.۷۲ دلار خریداری کرد. در فصل چهارم، یک کمیته ارزیابی مستقل در صندوق های سرمایه گذاری، قیمت سهام را ۲۵.۷۵ دلار مشخص کرد.

با توجه به گزارش وال استریت ژورنال دلیل اینکه ارزش این شرکت از بودجه ی قبلی که سال گذشته دریافت کرده، افزایش نیافته است را این موضوع دانسته که سرمایه گذاران محتاطانه تر در حال رشد هستند.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: geeky-gadgets


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر