;
coinex

تصاویر پرچمدار بعدی اچ تی سی منتشر شد

تصاویر پرچمدار بعدی اچ تی سی منتشر شد

تصاویر پرچمدار بعدی اچ تی سی که به گفته ی برخی با نام اچ تی سی 10 معرفی می شود، دیروز در فضای اینترنت منتشر شد.

برخلاف سامسونگ و ال جی، کمپانی اچ تی سی از گوشی هوشمند بعدی خود در کنفرانس جهانی موبایل رونمایی نکرد، بنابراین این تصاویر منتشر شده از پرچمدار بعدی اچ تی سی ، تنها منابعی هستند که در حال حاضر وجود دارند.

حساب کاربری OnLeaks در توییتر، تصاویری از نمونه ی اولیه ی اچ تی سی 10 را منتشر کرد که در آن پورت یو اس بی نوع سی و دکمه های لمسی در دو طرف دکمه ی هوم/ اسکنر اثر انگشت، دیده می شوند.

پشت اچ تی سی 10، با لبه های زاویه دار خمیده و جک هدفون که در بالاقرار گرفته، بسیار منحصر به فرد است؛ جک هدفون در گوشی اچ تی سی ام 9، کنار پورت یو اس بی قرار گرفته بود. در تصاویر پرچمدار بعدی اچ تی سی به نظر می رسد که نوعی فوکوس خودکار لیزری در قسمت پایینی فلاش دوربین تعبیه شده باشد؛ ناگفته نماند که این تنها حدس نویسنده ی سایت Verge است.

حساب کاربری OnLeaks در توییتر، تصاویری از نمونه ی اولیه ی اچ تی سی 10 را منتشر کرد که در آن پورت یو اس بی نوع سی و دکمه های لمسی در دو طرف دکمه ی هوم/ اسکنر اثر انگشت، دیده می شوند..

بعد از انتشار این تصاویر، حساب کاربری evleaks متعلق به ایوان بلاس، تصاویر دیگری را منتشر کرد که به نظر می رسد رندر های رسمی اچ تی سی 10 باشند. در این عکس، اچ تی سی 10 با رنگ نقره ای نشان داده می شود. ترکیب جالبی است که جلوی گوشی با الهام از آیفون و پشت آن با الهام از طراحی های گذشته ی اچ تی سی ساخته شده باشد. لوگوی اچ تی سی، در هیچ کدام از تصاویری که از اچ تی سی 10 مشاهده کردیم، دیده نمی شود؛ اما در قست بالایی دکمه ی هوم، فضای خالی مناسب وجود دارد.

حساب کاربری OnLeaks در توضیحات عکس خود از نمایشگر کواد اچ دی 5.15 اینچی، پردازنده ی اسنپ دراگون 820 کوالکوم، رم 4 گیگابایتی و دوربین 12 مگا پیکسلی خبر می دهد.

 بعد از انتشار این تصاویر، حساب کاربری evleaks متعلق به ایوان بلاس، تصاویر دیگری را منتشر کرد که به نظر می رسد رندر های رسمی اچ تی سی 10 باشند. در این عکس، اچ تی سی 10 با رنگ نقره ای نشان داده می شود..

اکثر این ویژگی ها با سایر گوشی های هوشمند 2016 برابری می کند، اما جالب اینجاست که اچ تی سی 10 از نمایشگر کوچکتر، مثل ال جی جی 5 استفاده کرده است. زمان معرفی رسمی این گوشی هنوز مشخص نیست، اما امیدواریم که هرچه زودتر و قبل از اینکه گوشی های ال جی و سامسونگ بازار را تصرف کنند، شاهد گوشی بعدی اچ تی سی باشیم.

تصاویر پرچمدار بعدی اچ تی سی منتشر شد تصاویر پرچمدار بعدی اچ تی سی منتشر شد تصاویر پرچمدار بعدی اچ تی سی منتشر شد

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: theverge


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر