;
coinex

تاریخ عرضه ی اچ تی سی ۱۰ (شایعه)

تاریخ عرضه ی اچ تی سی ۱۰، بنا به شایعات، ۱۹ آوریل خواهد بود.

تاریخ عرضه ی اچ تی سی ۱۰، بنا به شایعات، ۱۹ آوریل خواهد بود.

توییتی از ایوان بلاس (یکی از فعالان در ارائه ی اسرار و اطلاعات محرمانه) به اشتراک گذاشته شد که تاریخ احتمالی عرضه ی گوشی اچ تی سی ۱۰ را ۱۹ ام آوریل بیان کرده است. اما چگونه و بر چه اساسی این تاریخ را توییت کرده است؟

او تاریخی که بر روی صفحه نمایش تصویری از اچ تی سی که به بیرون درز کرده بود را دیده و بر اساس آن این موضوع را منتشر کرده است. بلاس می گوید احتمال اینکه تاریخ ۱۹ آوریل تارخ راه اندازی و عرضه ی این گوشی باشد، زیاد است.

با توجه به شایعات اخیر، از مشخصات این گوشی می توان به صفحه نمایش آمولد با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسلی کواد اچ دی اشاره کرد. انتظار می رود که این گوشی به پردازنده ی اسنپدراگون ۸۲۰ با یک پردازنده ی مرکزی ۴ هسته ای و پردازنده ی گرافیکی آدرنو ۵۳۰ مجهز باشد. گفته می شود که رم ۴ گیگابایتی با حافظه ی داخلی قابل ارتقای ۳۲ گیگابایتی در این گوشی کار شده است. دوربین اولتراپیکسل ۱۲ مگاپیکسلی زینت بخش پشت این گوشی است و اندروید ۶.۰.۱ هم از پیش بر روی آن نصب شده است.

همچنین انتظار می رود که یک اسکنر اثر انگشت جاسازی شده در دکمه ی هوم این گوشی هم برای این دستگاه در نظر گرفته شده باشد. پورت یو اس بی نوع C هم روی بورد آن وجود خواهد داشت. این گوشی از تکنولوژی کوئیک شارژ ۳ هم پشتیبانی می کند.

جدا از این گوشی اچ تی سی ۱۰ شایعه شده است که این کمپانی در سال جاری دو گوشی نکسوس هم  تولید خواهد کرد که با توجه به گزارش های قبلی یکی از آنها فبلتی ۶ اینچی خواهد بود.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر