;
coinex

کانسپت چشم انداز صد ساله ی بی ام دبلیو از آینده ی این کمپانی خبر می دهد

کانسپت چشم انداز صد ساله ی بی ام دبلیو از آینده ی این کمپانی خبر می دهد

کانسپت چشم انداز صد ساله ی بی ام دبلیو ، دورنمای صد سال آینده ی این خودروساز بزرگ را نشان می دهد.

کمپانی بی ام دبلیو، به مناسبت بزرگداشت صدمین سالگرد تاسیس این شرکت از کانسپت جدید خود رونمایی کرد؛ کانسپت چشم انداز صد ساله ی بی ام دبلیو نشان از آینده ای حیرت انگیز دارد.

کانسپت جدید بی ام دبلیو به دو صورت خودران و رانندگی دستی، هدایت می شود. به همین منظور، این کانسپت به دو مود رانندگی مختلف مجهز شده است. مود تقویت شده برای سرگرمی و جذابیت بیشتر، و مود های رانندگی دستی و راحت برای سواری خودران آرامش بخش تعبیه شده اند.

کانسپت چشم انداز صد ساله ی بی ام دبلیو ، دورنمای صد سال آینده ی این خودروساز بزرگ را نشان می دهد..

در مود تقویت شده، چیز های جالبی از جمله مسیر های بهتر رانندگی، اطلاعات سرعت و سایر اطلاعات عملکردی مشابه نشان داده می شود. تمام اینها به راننده کمک می کند که با اعتماد و امنیت بیشتری به رانندگی خود ادامه دهد.

 در مود تقویت شده، چیز های جالبی از جمله مسیر های بهتر رانندگی، اطلاعات سرعت و سایر اطلاعات عملکردی مشابه نشان داده می شود. تمام اینها به راننده کمک می کند که با اعتماد و امنیت بیشتری به رانندگی خود ادامه دهد..

در مود راحت، حالت خودران کنترل را به دست گرفته و ظاهر ماشین کاملا تغییر می کند. فرمان ماشین کاملا از راننده دور شده و قالب های ماشین به شکلی در کنار هم قرار می گیرند تا فضای راحتی بین راننده و مسافرها ایجاد شود.

در قسمت داشبورد کانسپت چشم انداز صد ساله ی بی ام دبلیو ، تکنولوژی به نام “هندسه ی زنده” نعبیه شده است. این تکنولوژی از 800 مثلث تشکیل شده که در اطراف ماشین حرکت کرده و با ماشین ارتباط برقرار می کنند، با استفاده از این تکنولوژی اطلاعات ماشین مستقیما به راننده منتقل می شود. با این اوصاف، به نظر می رسد که داشبورد در ماشین حرکت کرده و روبروی صورت راننده ظاهر می شود!

کانسپت جدید بی ام دبلیو با استفاده از واقعیت افزوده می تواند اطلاعات ماشین را مستقیما روی شیشه ی جلویی ماشین به نمایش بگذارد. به نظر می رسد که این تکنولوژی، چیزی شبیه به نمایشگر هشدار دهنده یا شیشه ی جلویی بی ام دبلیو آی 8 باشد.

در قسمت داشبورد کانسپت چشم انداز صد ساله ی بی ام دبلیو ، تکنولوژی به نام "هندسه ی زنده" نعبیه شده است..

تا به حال در طول رانندگی احساس تنهایی کرده اید؟ خوب به نظر می رسد که کانسپت چشم انداز صد ساله ی بی ام دبلیو ، برای این مشکل هم برنامه داشته باشد. همنشین کانسپت چشم انداز صد ساله ی بی ام دبلیو به ماشین این امکان را می دهد که با راننده ی خود آشنا شده و بنا به موقعیت، پیشنهاد های خود را نیز در اختیار او قرار دهد. این همنشین، در حالت خودران می تواند به صورت مجازی با عابرین پیاده نیز در ارتباط باشد، برای مثال به آنها می گوید که چه زمانی از روبروی ماشین عبور کنند.

همنشین کانسپت چشم انداز صد ساله ی بی ام دبلیو به ماشین این امکان را می دهد که با راننده ی خود آشنا شده و بنا به موقعیت، پیشنهاد های خود را نیز در اختیار او قرار دهد.

علاوه بر مود های رانندگی متفاوت و ظاهر قابل تغییر ماشین، ساختار پایه ای ماشین نیز کاملا غیر عادی است. کانسپت چشم انداز صد ساله ی بی ام دبلیو با استفاده از انواع مختلف پلاستیک و مواد فیبر کربنی ساخته شده؛ به بیان دیگر هیچگونه مواد سنگین فلزی در آن به کار نرفته است.

با در نظر گرفتن این احتمال که کانسپت چشم انداز صد ساله ی بی ام دبلیو هیچ وقت به مرحله ی تولید نرسد، بی ام دبلیو چشم انداز جالبی از ماشین های آینده و تلاش های خود در این زمینه را به وجود آورده است.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: techinsider


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر