;
coinex

اندروید N بهترین قابلیت های ios را به اندروید می آورد

اندروید N ، نسخه ی جدید سیستم عامل اندروید، بهترین قابلیت های ios را به اندروید می آورد.

اندروید N ، نسخه ی جدید سیستم عامل اندروید، بهترین قابلیت های ios را به اندروید می آورد.

هیروشی لاکهایمر (Hiroshi Lockheimer) معاون ارشد اندروید، اعلام کرد که یک پیش نمایش از نسخه ی توسعه دهنده ی فوق العاده اولیه اندروید N ، نسخه بعدی این سیستم عامل تلفن همراه محبوب، در حال حاضر برای دانلود در دسترس است.

ویژگی های بزرگ اندروید N را در ادامه شرح خواهیم داد:

این نسخه از ویژگی مالتی-ویندو ، پشتیبانی می کنند که مانند قابلیتی است که در آیپد پرو اپل دیده ایم، همچنین، درست مانند آی فون، توانایی پاسخگویی سریع، به صورت مستقیم از نوتیفیکیشن ها را خواهد داشت.

دیگر ویژگی های جدید شامل باتری بهتر و بهره وری داده ها و گزینه ای برای دسته بندی نوتیفیکیشن ها، از برنامه های مشابه از پنجره اطلاع رسانی، است. با این ویژگی آخر قادر خواهید بود از اسپم نیز جلوگیری کنید.

اندروید N ، که هنوز یک نام مناسب، (مانند اندروید مارشمالو) ندارد، تابستان امسال وارد دستگاه های سازندگان محصولات اندرویدی، خواهد شد. لاکهایمر در یک پست تبلیغی بیان کرد که نام اندروید N از تم عبارت ” nut” می آید.

گوگل با انتشار یک پیش نمایش فوق العاده اولیه، در میان بیش از 400 کمپانی که در حال حاضر گوشی اندرویدی تولید می کنند، به توسعه دهندگان نرم افزاری، زمان بیشتری می دهد تا پیش از انتشار نهایی، نرم افزار های خود را کامل کنند.

هیروشی لاکهایمر می گوید: “سال گذشته، ما برنامه های سختی برای سال 2016، در نظر گرفتیم و به این نکته نیز توجه داشتیم که یک جدول زمانی مناسب ایجاد کنیم تا همه این فرصت را داشته باشند که نسخه بعدی اندروید را قوی تر گردانند.”

علاوه بر این، لاکهایمر  می گوید، گوگل قصد دارد، کار را برای صاحبان دستگاه های اندرویدی ساخت گوگل، آسان تر گرداند که  بتوانند زودتر اندروید N را از طریق یک برنامه ی بتای اندرویدی، آزمایش کنند. اگر شما صاحب نکسوس 6، نکسوس 5X، نکسوس 6P، نکسوس پلیر، نکسوس 9 و یا دستگاه پیکسل C،  هستید، می توانید نسخه ی بتای اندروید N را دانلود کنید.

.

.

منبع: techinsider


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر