;
coinex

اطلاعات جدید در مورد گوشی R9 Plus از سوی AnTuTu منتشر شد

اطلاعات جدید در مورد گوشی R9 Plus از سوی AnTuTu منتشر شد

در مدت اخیر شاهد انتشار شایعات زیادی در مورد گوشی های R9  و R9 Plus بودیم. اخیراً نیز شرکت اپو تایید کرده است که گوشی های R9 و R9 Plus در تاریخ 17 مارس معرفی خواهند شد. این دو گوشی تاییدیه سازمان نظارتی TENAA را کسب کرده است.

اما به تازگی گوشی R9 Plus به تازگی در بنچمارک AnTuTu ظاهر شده است. طبق لیست منتشر شده از سوی AnTuTu گوشی R9 Plus صفحه نمایش 6 اینچی با روزلوشن 1080p خواهد داشت. قدرت پردازشی این گوشی توسط چیپ ست 8 هسته ای و پردازنده ی 64 بیتی و پردازنده ی گرافیکی آدرنو 510 صورت می گیرد. 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه ی داخلی از مشخصه های حافظه ای آن هستند. نسخه ی اندروید پیش نصب بر روی این گوشی اندروید 5.1 لالی پاپ خواهد بود و واسط گرافیکی ColorOs بر روی آن اجرا می شود. هر دو دوربین اصلی و جلوی R9 Plus، 16 مگاپیکسلی خواهد بود.

گوشی R9 نیز تقریباً همین مشخصات را دارد و فقط اندازه صفحه نمایش آن کوچکتر و 5.5 اینچی است. همچنین میزان ظرفیت باتری و حافظه داخلی این دو گوشی با هم متفاوت خواهد بود. اما دیگر مشخصات این دو گوشی کاملاً شبیه هم هستند و هر دوی آنها از فناوری شارژ سریع VOOC بهره خواهند برد. البته هنوز معلوم نیست که آیا نسل جدید این فناوری شارژ سریع در این گوشی ها استفاده خواهد شد یا که خیر.

گوشی R9 قیمتی معادل 383 دلار دارد و R9 پلاس قیمت 460 دلار خواهد داشت. این گوشی ها در چین عرضه خواهند شد. گفتنی است که اطلاعات و مشخصات بالا در حد شایعه هستند و هنوز هیچ گونه تایید رسمی در مورد آنها وجود ندارد. به هر حال باید تا 17 مارس صبر کرد و دید که این شایعات تا چه حدی صحت دارند.

.

.

منبع: androidheadlines


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر