;
coinex

تعمیر گلکسی اس 7 مشکل تر از گوشی های قبلی سامسونگ شده است

تعمیر گلکسی اس 7 مشکل تر از گوشی های قبلی سامسونگ شده است

گوشی گلکسی اس 7 از معماری داخلی پیچیده ای برخوردار است به طوری که در مقیاس تعمیری پذیری امتیاز 3 از 10 را به خود اختصاص داده است.

از زمانی که سامسونگ به فکر طراحی زیبا و استفاده از بدنه ی پلاستیکی و باتری قابل تعویض افتاده است، سختی تعمیر پذیری گوشی های سری گلکسی آن به شدت افزایش یافته است. به تازگی گوشی گلکسی اس 7 این شرکت از نظر تعمیری پذیری امتیاز 3 از 10 را دریافت کرد.

گوشی های نسل قبلی گلکسی مانند گلکسی اس 6 امتیاز تعمیر پذیری 4 از 10، گلکسی اس 5 متیاز 5 از 10، گلکسی اس 4 امتیاز 4 از 10 را دریافت کرده بودند. با مقایسه این امتیازات با گوشی گلکسی اس 7 می توان دریافت که پرچمدار جدید سامسونگ به مراتب پیچیده تر شده و تعمیر آن مشکل تر شده است.

البته خبر خوبی هم در مورد معماری داخلی این گوشی وجود دارد. اجزای گوشی گلکسی اس 7 نسبت به گلکسی اس 6 راحت تر جدا شده و به فریم مرکزی وصل نیستند. البته در جدا سازی اجزای این گوشی قسمت سختی هم موجود است و آن هنگام باز کردن گوشی است. تنها راه باز کردن و دستیابی به اجزای این گوشی، جدا کردن شیشه ی پشتی است که برای این کار نیاز است تا گرما وارد کنید. بنابراین منطقی به نظر می رسد که اگر قصد خرید گلکسی اس 7 یا گلکسی اس 7 اج را دارید از همین حالا به فکر گارانتی آن باشید.

.

.

منبع: gsmarena


عصر تکنولوژی، تکرا

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر