;
coinex

لغو پشتیبانی از اسکایپ برای تلویزیون

 برنامه ی اسکایپ برای تلویزیون دیگر توسط مایکروسافت پشتیبانی نمی شود.

برنامه ی اسکایپ برای تلویزیون دیگر توسط مایکروسافت پشتیبانی نمی شود.

مایکروسافت اعلام کرده است که در حال آماده سازی توقف پشتیبانی از اسکایپ برای تلویزیون های هوشمند در پایان فصل بعدی است.

مایکروسافت می گوید: “از ابتدای ماه ژوئن سال 2016، نرم افزار اسکایپ برای تلویزیون دیگر پشتیبانی نخواهد شد. هیچ به روز رسانی برای این برنامه وجود نخواهد داشت. همچنین روی ایجاد حساب کاربری و بازنشانی رمز عبور جدید نیز تاثیر می گذارد. از آن زمان به بعد، اسکایپ تنها از طریق سایت Skype.com در دسترس خواهد بود “

البته این نرم افزار ظاهرا، بعد از خرداد ماه نیز به عملکرد خود ادامه خواهد داد، اما مایکروسافت هشدار می دهد که “این امر نیز ممکن است بسته به مدل تلویزیون متفاوت باشد. تولید کنندگان تلویزیون ممکن است نرم افزار اسکایپ برای تلویزیون را از همه یا برخی از مدل های خود حذف کنند”.

به نظر می رسد که دلیل تصمیم مایکروسافت برای لغو پشتیبانی از برنامه ی اسکایپ تلوزیون این باشد که این برنامه دیگر استفاده ی چندانی ندارد. در حالی که در سال 2010 آوردن اسکایپ برای تلوزیون ایده ی خوبی بود، ولی این شرکت معتقد است که “در طول این سال ها، کاربران راه استفاده از اسکایپ را تغییر داده اند، اکثریت آن ها حتی زمانی که در اتاق نشیمن هستند، از طریق یک دستگاه تلفن همراه از اسکایپ استفاده می کنند”.

اسکایپ برای تلویزیون وجود خواهد داشت ولی پشتیبانی از قابلیت های کلیدی این برنامه پس از ماه ژوئن، در نهایت به پایان خواهد رسید.

.

.

منبع: neowin


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر