;
coinex

آموزش نصب کارت حافظه در گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج

آموزش نصب کارت حافظه در گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج

آموزش نصب کارت حافظه در گوشی های سامسونگ گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج، که به صورت حافظه ی ذخیره سازی یکپارچه عمل کند را در ادامه می خوانید.

قابلیت حافظه ی ذخیره سازی یکپارچه شده در اندروید مارشمالو می تواند حافظه ی داخلی یک گوشی را با حافظه ی خارجی یا اکسترنال، ادغام کند؛ در نتیجه، حافظه ی گوشی کاملا یکپارچه خواهد بود. این در صورتی است که گوشی از جایگاه نصب میکرو اس دی کارت برخوردار باشد. این مساله به کاربر کمک می کند که حافظه ی در دسترس گوشی را به صورت یکپارچه ببیند و در اندازه گیری حجم قابل استفاده دچار سردرگمی نشود.

نکته ی جالب توجه اینجاست که گوشی های سامسونگ گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج، علیرغم برخورداری از اندروید مارشمالو، از قابلیت حافظه ی ذخیره سازی یکپارچه پشتیبانی نمی کنند. این گوشی ها از قابلیت نصب میکرو اس دی کارت به صورت یک قابلیت مجزا برخوردارند و و در منوی ذخیره سازی گوشی، جدا از حافظه ی داخلی نمایش داده می شود. کمپانی سامسونگ در این باره توضیح می دهد که: “سامسونگ تصمیم گرفت که از قابلیت حافظه ی ذخیره سازی یکپارچه ی اندروید مارشمالو استفاده نکند. ما معتقدیم که کاربران ما ترجیح می دهند که اطلاعات را از گوشی به سایر دستگاه ها از جمله لپ تاپ، تبلت و غیره منتقل کنند؛ به ویژه عکس و فیلم هایی که خود با گوشی هایشان ثبت کرده اند.”

با تمام ین اوصاف، اگر می خواهید از حافظه ی ذخیره سازی یکپارچه در گوشی های سامسونگ گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج بهره مند شوید، با آموزش نصب کارت حافظه در این گوشی ها با تکرا همراه شوید.

.

  1. شاید نیازی به گفتن نداشته باشد، اما از تمام اطلاعات میکرو اس دی کارت بکاپ بگیرید. به ستینگ و سپس به About بروید. 5 بار روی شماره ساخت ضربه بزنید تا اشکال زدایی یو اس بی گوشی سامسونگ گلکسی اس 7 یا گلکسی اس 7 اج فعال شود.

2. پکیج Android Debug Bridge و یا تمام Android SDK را دانلود و روی گوشی نصب کنید.

3. گوشی را به یک گزینه ی فعال اشکال زدایی یو اس بی متصل کرده و در قسمت وارد کردن فرمان که روی کامپیوتر ظاهر می شود، عبارت adb shell را تایپ کنید.

4. لازم به ذکر است که باید sm list-disk را وارد کنید تا کد دیسک آیدی مخصوص کارت شما روی گوشی ظاهر شود.

5. اگر می خواهید که از تنها بخشی از حافظه ی ذخیره سازی یکپارچه استفاده کنید، و مابقی فضا را برای موارد دیگر حفظ کنید، می توانید با استفاده از فرمان sm partition disk:179:160 mixed 50، حافظه را به دو قسمت تقسیم کنید. این فرمان را در قسمتی وارد کنید که قسمت دیسک آیدی در گام قبلی نشان می داد. (این کد متعلق به نویسنده ی مطلب بوده، شما باید کد میکرو اس دی کارت خود را دریافت کنید:گام 4)

6. اگر از تمام حجم حافظه استفاده کنید بسیار ساده تر خواهد بود، به این ترتیب تنها کافیست که عبارت  sm partition disk:179:160 و یا هر عبارتی که شماره ی دیسک آیدی خودتان نشان می دهد را وارد کنید، سپس باید منتظر بمانید که پروسه ی یکپارچه سازی انجام شود.

7. کار در این مرحله به اتمام رسیده است. اگر به قسمت ستینگ و Storage بروید، گزینه ی اس دی کارت را مشاهده نخواهید کرد، بلکه تمام حافظه به صورت یکپارچه نشان داده می شود. ناگفته نماند که این احتمال وجود دارد که تمام حجم حافظه در اپلیکیشن نمایش داده نشود، بنابراین باید از گوگل پلی استور یک مرورگر فایل دانلود کنید تا بتوانید حجم گوشی را تحت کنترل داشته باشید. شایان ذکر است که این پروسه میکرو اس دی کارت را فرمت می کند، بنابراین حتما باید از اطلاعات خود بکاپ بگیرید.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر