;
coinex

انتشار اندروید N فرا رسید اما پرچمداران سامسونگ هنوز با اندروید 5.1.1  لالی پاپ اجرا می شوند

 انتشار اندروید N بسیار پیشتر از حالت معمول سال های گذشته، انجام شده است، اما هنوز سیستم نرم افزرای پرچمداران سامسونگ اندروید 5.1.1  لالی پاپ است.

انتشار اندروید N بسیار پیشتر از حالت معمول سال های گذشته، انجام شده است، اما هنوز سیستم نرم افزرای پرچمداران سامسونگ اندروید 5.1.1  لالی پاپ است.

گوگل با آشکار نسخه ی اصلی اندروید  N، همه را سورپرایز کرد. در واقع انتشار اندروید N چند ماه قبل از کنفرانس توسعه دهندگان گوگل I / O  که نسخه های جدید اندروید در آن رونمایی می شوند، انجام شد. جالب است که انتشار اندروید N زود انجام شد و این درحالی است که تولید کنندگان گوشی های هوشمند هنوز دستگاه های موجود را به اندروید 6 مارشمالو که در ماه اکتبر سال گذشته منتشر شده است، نیز به روز رسانی نکرده اند. سامسونگ اجرای اندروید 6 مارشمالو را برای پرچمداران سال گذشته ی خود، در ماه فوریه، آغاز کرد، اما متاسفانه، برخی، هنوز این به روز رسانی را در بسیاری از مناطق سراسر جهان دریافت نکرده اند.

پس فقط سامسونگ در این جریان مقصر نیست، گوگل نیز تصمیم زود هنگامی برای انتشار اندروید N گرفته است، اما به هر حال، انتشار اندروید N ، تاخیر غول تکنولوژی کره ای را در ارتقاء سیستم نرم افزار دستگاه های خود، برجسته کرده است. البته قبلا نیز در مقایسه با آیفون، به این موضوع اشاره کرده بودیم که سیاست به روز رسانی سامسونگ ضعیف است. بسیار غیر قابل توجیه است که این شرکت، در سال 2016 نیز بسیار کند عمل می کند. اندروید 6.0 برای گلکسی S6، گلکسی S6 اج، گلکسی S6 اج + و گلکسی نوت 5 رسیده است، اما چیزی که قابل توجه است این است که این نسخه شش ماه پیش منتشر شده است.

گلکسی S7 و گلکسی S7 اج نتایج زیبا از هفت سال کار سخت سامسونگ در ترکیب اصلی پرچمداران خود است، اما به همان میزان، پیشرفتی در زمینه ی نرم افزار بوجود نیامده است. سامسونگ در بهینه سازی و مدرن کردن قابلیت تاچویز کند عمل می کند، و با وجود راه اندازی یک برنامه ی تست بتای عمومی، این شرکت برای تکمیل اجرای آخرین نسخه از اندروید حتی برای گرانترین گوشی های خود، شکست خورده است. این نگرانی وجود دارد که گوشی های رده پایین و میان رده ی سامسونگ کماکان در صف انتظار باشند، ولی امیدواریم که سامسونگ همه چیز با انتشار نسخه نهایی اندروید N ، تغییر دهد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: sammobile


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر