;
coinex

معرفی رسمی ال جی K5 و ال جی K8

ال جی دو گوشی جدید ال جی K5 و ال جی K8 را با قیمتی مناسب به سری K خود افزود.

ال جی دو گوشی جدید و قیمت مناسب ال جی K5 و ال جی K8 را به سری K خود افزود. هر دو گوشی با هدف بخش رده پایین بازار که در بازارهای در حال توسعه بسیار محبوب است، منتشر می شوند.

این گوشی ها اواخر این هفته در بازارهای مهم سراسر جهان از جمله آسیا، آفریقا، خاورمیانه، کشورهای مستقل مشترک المنافع و امریکای لاتین عرضه می شود.

از مشخصات ال جی K8 می توان به صفحه نمایش ۵ اینچی اچ دی، پردازنده ی ۴ هسته ای با سرعت کلاک ۱.۳ گیگاهرتز، دوربین عقب ۸ مگاپیکسلی برای عکس و ویدئو، دوربین جلوی ۵ مگاپیکسی برای عکس های سلفی، باتری ۲۱۲۵ میلی آمپر ساعتی و اندروید ۶ مارشمالو به عنوان سیستم عامل از پیش نصب شده بر روی این گوشی اشاره کرد.  رم این گوشی بسته به بازاری که آن را عرضه می کند، متفاوت خواهد بود. به طور مثال این گوشی در امریکای لاتین با رم ۱ گیگابایتی و در بازارهای دیگر با رم ۱.۵ گیگابایتی عرضه خواهد شد.

از سوی دیگر، ال جی K5 مشخصات نسبتا رده پایینی ارائه می دهد. این گوشی دارای صفحه نمایشی ۵ اینچی FWVGA، پردازنده ی ۴ هسته ای با سرعت کلاک ۱.۳ گیگاهرتزی به همراه رم ۱ گیگابایتی و حافظه ی داخلی ۸ گیگابایتی، باتری ۱۹۰۰ میلی آمپر ساعتی و اندروید ۵.۱.۱ لالی پاپ به عنوان سیستم عامل پیش نصب است.

اواخر این هفته شاهد این دو مدل در بازارهای خرده فروش خواهیم بود.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: geeky-gadgets


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر