;
coinex

تغییر ترتیب فید اینستاگرام بر اساس علاقه ی شما

ترتیب نمایش فید اینستاگرام بر اساس علاقه ی شما به دیدن پست برخی از مخاطبین، تغییر خواهد کرد.

ترتیب نمایش فید اینستاگرام بر اساس علاقه ی شما به دیدن پست برخی از مخاطبین، تغییر خواهد کرد.

در آینده نزدیک، یک تغییر در برنامه ی اینستاگرام ایجاد خواهد شد. این تغییر بدون اینکه نیاز باشد کاری انجام دهید، قابل مشاهده است. ترتیب پست های نمایش داده شده در فید اینستاگرام بهینه سازی می شود. این به این معنی که عکس ها و فیلم هایی که در فید اینستاگرام ظاهر می شود، بر اساس آنچه اینستاگرام فکر می کند که برای کاربر جالب تر است، ترتیب نمایش آن تغییر می کند.

این شبکه ی اجتماعی متغلق به فیسبوک، معتقد است که کاربران، 70 درصد از پست های مهم بسیاری از دوستان خود را در فید اینستاگرام از دست می دهند. تعداد زیادی از دوستان، اعضای خانواده و دیگر مخاطبین، به اینستاگرام می پیوندند و چیزهای زیادی را به اشتراک می گذارند که ممکن است شما هرگز آن ها را نبینید. حال اگر فید بر اساس آنچه که برای شما مهم تر است، بهینه شود، شانس دیدن مواردی که شما به آن علاقه دارید بیشتر می شود.

این ترتیب بر اساس ارتباط بین کاربر با شخصی که پستی ارسال می کند و زمانی که با هم در ارتباط هستند، خواهد بود. همچنین، محتوای یک تصویر یا ویدئو تاثیر زیادی در مشخص شدن جایگاه خود در فید دارند.

اینستاگرام اذعان می کند که ممکن است این کار در ابتدا درست انجام نشود و تصریح می کند که ممکن است، برخی عکس ها و یا فیلم ها را از کسانی که آنها را دنبال می کنید، از دست بدهید. در هر صورت همه ی پست ها هنوز هم وجود خواهند داشت. فقط در یک جهت متفاوت نمایش داده می شوند.

سفارشی کردن ترتیب عکس ها و فیلم های فید اینستاگرام ، ممکن است بر اساس میزان لایک پست های حساب کاربری باشد که شما انجام داده اید. از طرفی زمان پست و ارتباط کاربر با آن فرد از جمله چیز هایی است که ترتیب نمایش فید را بهینه می کند. همانطور که گفتیم، تمرکز روی بهینه سازی و سفارشی کردن فید است، همه ی پست ها هنوز هم وجود خواهند داشت، فقط در یک جهت متفاوت نمایش داده می شوند.

اگر نوازنده ی مورد علاقه شما، شب گذشته، یک ویدیو از کنسرت خود در اینستاگرام پست کند، و یا بهترین دوست شما پست بگذارد، این پست تا زمانی که شما از خواب بیدار شوید، در انتظار خواهد ماند. بدون توجه به تعداد افرادی که مخاطبین شما هستند و یا میزان زمانی که به اینستاگرام سر نزده اید، این نوع پست ها در اولویت خواهد بود.

اینستاگرام بیان کرد که: “ما  قصد داریم این تغییر را، مدت زمان طولانی اعمال کنیم و نظرات و فیدبک شما را در طول مسیر بشنویم. شما این تجربه جدید را در ماه های آینده خواهید دید.”

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (3 نظر)

    سلام من خیییلی وقته که تمام پست ها تو فید نا مرتب میاد یکی واسه دوروز پیش بعدیش 6 ساعت مثلا بعدی 1 روز قبل بعدیش 20 دقیقه قبل مثلا و… اصلا هم به لایک های من ارتباطی نداره چون اتفاقا اونایی که مهمترن واسم جابجا میان چکار کنم از این حالت خارج بشه

    پاسخ

    سلام کامنتای پستای داخل سرچ مرتب نمیاد از لحاظ زمانی دلیلش چیه

    پاسخ

    باید rating بزارن براش. جوری که خودت تایین کنی. مثلا از 1 تا 5 خودت نمره بدی

    پاسخ