;
coinex

حضور هدست واقعیت مجازی پلی استیشن در بازار داغ VR

حضور هدست واقعیت مجازی پلی استیشن در بازار داغ VR

هدست واقعیت مجازی پلی استیشن سونی، در اکتبر 2016 و با قیمت 400 دلار عرضه خواهد شد.

کمپانی سونی در کنفرانس توسعه دهندگان بازی که روز گذشته در سان فرانسیسکو برگزار شد، این خبر را اعلام کرد. هدست واقعیت مجازی پلی استیشن که در اصل با نام پروژه ی مورفیس شناخته می شود، جواب کمپانی سونی به بازار داغ سخت افزارهای واقعیت مجازی است که به سرعت راه خود را به عرصه ی بازی باز می کنند.

هدست واقعیت مجازی پلی استیشن مخصوص کنسول بازی PS4 ساخته شده است. با توجه به رقم فروش 36 میلیون واحدی کنسول PS4 از زمان عرضه ی آن در سال 2013 تا به حال، می توان نتیجه گرفت که فروش هدست واقعیت مجازی پلی استیشن نیز با استقبال مواجه شود.

بنا بر ادعای اندرو هاوس، مدیرعامل سونی، بیش از 230 توسعه دهنده در حال انجام فرآیند تولید محتوا برای تجربه ی واقعیت مجازی پلی استیشن هستند.  سونی مدعی می شود که بیش از 50 بازی مطابق با هدست واقعیت مجازی پلی استیشن و همراه با آن در دسترس قرار خواهد گرفت. علاوه بر تمام اینها، کمپانی های EA، لوکاس فیلم و دایس در حال ایجاد تجربه ی واقعیت مجازی جنگ ستارگان در سیستم سونی هستند.

نسخه ی نهایی و مصرف کننده ی هدست واقعیت مجازی پلی استیشن با نمایشگر اولد و صفحه ی 5.7 اینچی با رزولوشن 1920*1080 عرضه خواهد شد. زاویه ی دید 360 درجه و کیفیت صدای سه بعدی از دیگر ویژگی های این دستگاه است.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: engadget


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر