;
coinex

شیائومی می نوت ۲ با صفحه نمایش منحنی ساخت سامسونگ

این شرکت قصد دارد که توجه خود را روی محصول بعدی شیائومی می نوت ۲ (Mi Note 2) متمرکز کند.

شیائومی فبلت می نوت (Mi Note) خود را در ژانویه سال گذشته منتشر کرد و هم اکنون که بعد از مدتها انتظار پرچمدار این کمپانی، می ۵ (Mi 5) از راه رسیده، این شرکت قصد دارد که توجه خود را روی محصول بعدی شیائومی می نوت ۲ (Mi Note 2) متمرکز کند. شایعات، صفحه نمایش این فبلت را مورد هدف قرار داده اند ولی با این حال هنوز هیچ یک از مواردی که در ادامه ذکر می شود توسط این کمپانی تایید نشده است.

اگرچه این شرکت برای مدل می ۵ خود از تکنولوژی صفحه نمایش منحنی بهره نبرد، ولی انتظار می رود که از این تکنولوژی در صفحه نمایش فبلت می نوت ۲ استفاده کند. گزارشی از Gizchina اضافه می کند که می نوت ۲ همانند Vivo Xplay5 Elite به صفحه نمایش منحنی آمولد که توسط سامسونگ ساخته شده، مجهز می شود.

شایان ذکر است که ویوو با مدل Vivo Xplay5 Elite به دسته ی گوشی هایی با صفحه نمایش دوطرف منحنی ملحق شده است. این گوشی صفحه نمایش سوپر آمولد ۵.۴۳ اینچی “دو طرف منحنی” که ساخت سامسونگ است را به نمایش می گذارد که رزولوشن این صفحه نمایش ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسلی کواد اچ دی است.

گزارش دیگری از ZDNet با افزودن این مطلب که چند فروشنده ی چینی از جمله شیائومی و هواوی برای نمونه های صفحه نمایش خمیده ی سامسونگ دیسپلی به این شرکت سفارش داده اند، این شایعات را تایید کرده است. ZDNet در ادامه می گوید این شرکت ها به احتمال زیاد برای گوشی های هوشمند خود در سال آینده از این تکنولوژی استفاده خواهند کرد.

به منظور یادآوری باید بگوییم که خود مدل شیائومی می نوت (Xiaomi Mi Note) دارای صفحه نمایشی ۵.۷ اینچی فول اچ دی با وضوح ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسلی است و با تراکم پیکسل ۳۸۶ پیکسل در اینچ کار می کند. این گوشی از محافظ کورنینگ گوریلا گلس ۳ بهره می برد. این دستگاه مجهز به شیشه ی 2.5D در قسمت جلو و شیشه ی 3D در قسمت پشت است.

اوایل این ماه یک صنعت داخلی گفت علاوه بر اچ تی سی، شرکت های دیگر از جمله شیائومی، میزو، اوپو و ویوو در حال کار بر روی گوشی هایی با تکنولوژی تری دی تاچ (3D Touch) هستند. این نکته را هم یاداوری کنیم که جیونی در نمایشگاه MWC 2016 از گوشی هوشمند S8 خود با تکنولوژی تری دی تاچ رونمایی کرد و هواوی هم در نمایشگاه IFA 2015 از میت اس با تکنولوژی حساس به فشار رونمایی کرد. در ادامه شاهد گسترده شدن این تکنولوژی به کمپانی های دیگر نیز خواهیم بود.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: ndtv


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر