;
coinex

تنها مشکل بزرگ آیفون اس ای ، حافظه ی محدود است

تنها مشکل بزرگ آیفون اس ای ، حافظه ی محدود است

آیفون اس ای یک مشکل عمده دارد؛ حافظه ی 16 گیگابایتی محدود.

اخبار دیگری درباره ی آیفون ارزانتر، کوچکتر و جدید تر که در هفته ی آینده معرفی می شود، در سایت چینی ویبو منتشر شده است. بنابر این گزارش، به طور قطع نام این گوشی آیفون اس ای خواهد بود؛ همچنین با قابلیت اتصال از طریق NFC، می توان از سیستم پرداخت اپل پی استفاده کرد.

اما اخبار درز کرده در این سایت، از تنها مشکل آزاردهنده آیفون اس ای خبر می دهند، این گوشی تنها در نسخه ی 16 گیگابایتی عرضه خواهد شد. کاملا بدیهی است که یک گوشی هوشمند با تنها 16 گیگابایت حافظه، برای اکثر افراد کارامد نیست. با توجه به اپلیکیشن ها، ویدئو ها، بازی ها و فضایی که سیستم عامل نیاز دارد، 16 گیگابایت خیلی زود اشغال می شود.

ناگفته نماند که قابلیت لایو فوتو که پاییز گذشته در گوشی آیفون 6 اس به بازار معرفی شد، می تواند تنها در عرض یک روز حافظه ی گوشی را کاملا پر کند. با تمام این اوصاف، اپل مثل همیشه قصد دارد که تک مدل های آیفون را با حافظه ی 16 گیگابایتی عرضه کند. به نظر می رسد که داشتن نسخه ی 16 گیگابایتی آیفون اس ای مهم تر از ساخت نسخه ی 16 گیگابایتی در پرچمدار بعدی اپل است. با اینحال، این مدل ارزانتر و کوچکتر بوده و برای افرادی که به گوشی های بزرگ و پر هزینه نیازی ندارند، مناسب است. اما این بدان معنا نیست که آیفون اس ای برای تمام افراد مناسب بوده و باید خریداری شود.

این حرکت به نفع سهامداران خواهد بود. یک گوشی با حافظه ی 16 گیگابایتی یک روش مناسب برای تشویق مردم، به منظور خرید گوشی هایی است که تنها با اختلاف 100 دلار به فروش می رسند. حجم فضای بیشتر برای اپل، مقرون به صرفه است؛ بنابراین می توان نتیجه گرفت که کمپانی اپل از گوشی هایی که حافظه ی بیشتری دارند، سود بیشتری کسب می کند.

از زمان معرفی آیفون 5 در سال 2012، این کمپانی به روند عرضه ی تک مدل های 16 گیگابایتی ادامه داده است. اما رقبای اپل مثل سامسونگ، ال جی و اچ تی سی، پرچمداران خود را با حافظه ی 16 گیگابایتی عرضه نمی کنند، پایین ترین حافظه با 32 گیگابایت شروع می شود.

فیل فیشر، رئیس بازاریابی اپل، از انتخاب این کمپانی برای عرضه ی آیفون اس ای 16 گیگابایتی دفاع می کند، او یادآور می شود که مردم می توانند از حافظه ی کلود استفاده کنند و این مدل برای بسیاری از افراد گزینه ی مناسبی است. با اینحال نمی توان این گزینه را بهترین انتخاب دانست.

امیدواریم که اپل با عرضه ی آیفون 7 در ماه سپتامبر، از این الگو خارج شود؛ اما تا زمان معرفی پرچمدار بعدی آیفون، برای ایجاد هرگونه تغییر در آیفون اس ای دیر خواهد بود.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: techinsider


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر