;
coinex

بروزرسانی ویندوز ۱۰ موبایل

بروزرسانی ویندوز ۱۰ موبایل احتمالا از امروز منتشر می شود.

بروزرسانی ویندوز ۱۰ موبایل احتمالا از امروز منتشر می شود.

بیش از هفت ماه از انتشار ویندوز ۱۰ برای رایانه های شخصی سنتی می گذرد و ۴ ماه بعد از آن، اولین گوشی های ویندوز ۱۰ عرضه شد، هم اکنون به نظر می رسد که مایکروسافت برای عرضه ی ویندوز ۱۰ ارتقا یافته برای اکثر دستگاه ها آماده است. البته  لازم به ذکر است که هنوز هم درباره ی این بروزرسانی عدم قطعیتی وجود دارد.

بنا به یک گزارش جدید، مایکروسافت بروزرسانی ویندوز ۱۰ را امروز، ۱۷ مارس، منتشر خواهد کرد. با این حال هنوز هم چند نکته ی مبهم وجود دارد. اول از همه اینکه هنوز مشخص نیست که چه دستگاه هایی برای این بروزرسانی واجد شرایط هستند و چه دستگاه هایی آن را دریافت نمی کنند. به طور مثال مشخص نیست که آیا همه ی  تبلت های ویندوز RT برای دریافت این بروزرسانی در لیست حضور دارند یا خیر. دومین نکته ی نامشخص این بروزرسانی این است که مشخص نیست که این عرضه چگونه کار می کند. بنابراین حتی اگر شما دارای یک دستگاه با مدلی واجد شرایط هستید، اینکه آیا همه ی واحدهای آن دستگاه می توانند این بروزرسانی را دریافت کنند نیز مبهم است. در نهایت اینکه این گزارش ادعا می کند این بروزرسانی، یک بروزرسانی “pull model” خواهد بود به این معنی که اگر دستگاه شما برای بخش اول عرضه این بروزرسانی واجد شرایط باشد، به صورت خودکار دستگاه شما ارتقا نمی یابد و در حقیقت می بایستی به صورت دستی آن  را چک کنید و ببینید که آیا شما برای دریافت این بروزرسانی ویندوز ۱۰ واجد شرایط هستید یا خیر.

احتمالا جزئیات بیشتر راجع به این بروزرسانی در راه باشد و ما به محض دریافت اطلاعات بیشتر شما را در جریان آن قرار می دهیم. با فرض اینکه این گزارش دقیق باشد، احتمالا مایکروسافت اطلاعات بیشتری راجع به اینکه چه دستگاه هایی قادر به دریافت این بروزرسانی هستند را منتشر خواهد کرد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر