;
coinex

ساخت چتر هوشمند ی که می تواند از وقوع احتمالی بارش خبر دهد

 اولین چتر هوشمند جهان ایجاد شد، این چتر می تواند از وقوع احتمالی بارش باران و برف خبر دهد.

اولین چتر هوشمند جهان ایجاد شد، این چتر می تواند از وقوع احتمالی بارش باران و برف خبر  دهد.

سرویس آب و هوایی Wezzoo یک چتر هوشمند ساخته است که با وجود آن، دیگر به همراه داشتن چتر برای استفاده ی احتمالی بارش باران ضرورتی ندارد. این چتر هوشمند، که Oombrella، با یک کپسول کوچک که به انتهای دسته ی آن متصل شده، همراه است. این کپسول چهار سنسور برای اندازه گیری دما، رطوبت، فشار هوا، و نور خورشید دارد. این سنسور ها از طریق بلوتوث با گوشی شما ارتباط برقرار کرده و به شما هشدار می دهند که باراش باران در راه خواهد بود. سپس اطلاعات اندازه گیری شده توسط سنسور هایی که در دسته ی این چتر هوشمند بکار رفته است، در برنامه ای که بر روی گوشی نصب می شود، پردازش شده و ۱۵ دقیقه قبل از بارش باران به کاربر اطلاع می دهد تا چتر را با خود به همراه داشته باشد.

کپسول این چتر هوشمند در واقع می تواند به طور جداگانه خریداری شود و به دسته ی یک چتر دیگر اتصال یابد، در این صورت می توان هر چتر معمولی را به یک چتر هوشمند ، تبدیل کرد. ولی چتر هوشمند Oombrella یک تمایز ویژه نیز دارد، اینکه دنده های آن از کولار ساخته شده است، که این امکان را فراهم می کند تا این چتر در برابر آب و هوای خشنی مانند برف و باران سنگین بهتر از چتر معمولی مقاومت داشته باشد. به علاوه، اینکه ظاهر بسیار زیبایی نیز دارد.

همچنین یک زنگ اخبار و هشدار دهنده ی نوری در داخل کپسول وجود دارد که زمانی که شما تماس تلفنی داشته باشید، فعال خواهد شد. همچنین جالب است بدانید، شرکت Wezzoo در قسمت فوقانی چتر هوشمند یک یچ قرار داده است، به طوری که می توان یک دوربین GoPro به آن متصل کرد.

چتر هوشمند سرویس آب و هوایی Wezzoo یک چتر هوشمند ساخته است که با وجود آن، دیگر به همراه داشتن چتر برای استفاده ی احتمالی بارش باران ضرورتی ندارد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: techinsider


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر