;
coinex

ویژگی های آیفون اس ای ؛ آنچه تاکنون می دانیم

ویژگی های آیفون اس ای ؛ آنچه تاکنون می دانیم

ویژگی های آیفون اس ای ، با بهترین گوشی های حال حاضر دنیا برابری می کند.

اپل قصد دارد در رویداد بهاری خود که روز دوشنبه برگذار می شود، گوشی جدیدی را معرفی کند.

روز دوشنبه 21 مارچ (فردا)، اپل از گوشی جدید خود به نام آیفون اس ای رونمایی می کند. بنابر شایعات اولیه، قرار بود نام این گوشی، آیفون 6 سی باشد، تا اینکه سایت خبری 9to5Mac نام دیگری را برای این مدل معرفی کرد: آیفون 5 اس ای.

اما در حال حاضر این گوشی با نام آیفون اس ای، حروف اولیه ی Special Edition معرفی می شود. در ادامه، با ویژگی های آیفون اس ای ، قبل از معرفی رسمی آن آشنا خواهید شد؛ با تکرا همراه شوید.

.

نمایشگر گوشی آیفون اس ای، 4 اینچی خواهد بود.

نمایشگر گوشی آیفون اس ای، 4 اینچی خواهد بود..

به اعتقاد تحلیلگر جن داوسون، 200 تا 250 میلیون نفر، هنوز هم از آیفون 4 اینچی (مدل های آیفون 5 و 5 اس) استفاده می کنند. هنوز مشخص نیست که چرا این افراد از گوشی جدید تر استفاده نمی کنند. شاید گوشی های جدید گرانتر بوده و یا اینکه حقیقتا گوشی های کوچکتر را ترجیح می دهند. به هر حال، بازگشت آیفون 4 اینچی بعد از 3 سال، با هدف جلب رضایت هوادارانی است که آیفون های کوچکتر را دوست دارند.

.

ظاهرا، شباهت زیادی به آیفون 5 اس خواهد داشت.

 ظاهرا، شباهت زیادی به آیفون 5 اس خواهد داشت..

نمایشگر 4 اینچی تنها شباهت آیفون اس ای با آیفون 5 اس نیست. بنا بر گزارش 9to5Mac، در حقیقت این دو مدل کاملا شبیه هم هستند. دکمه های والیوم دایره ای، دکمه ی والیوم که بالای گوشی تعبیه شده و گوشه های کمی خمیده، همگی شبیه به هم هستند. محل قرار گرفتن اسپیکر و منفذ میکروفون نیز در هر دو گوشی، در قسمت پایین قرار گرفته است. پشت دو گوشی کاملا همسان خواهد بود.

.

آیفون اس ای در قاب های فعلی آیفون 5 اس قرار می گیرند.

 آیفون اس ای در قاب های فعلی آیفون 5 اس قرار می گیرند..

از آنجایی که ابعاد این دو گوشی کاملا با هم برابر هستند، بنابراین کسانیکه از آیفون 5 اس استفاده می کنند، نیازی به تعویض قاب برای آیفون اس ای ندارند.

.

قدرت آیفون اس ای با آیفون 6 اس برابری می کند.

قدرت آیفون اس ای با آیفون 6 اس برابری می کند..

اگرچه ظاهر این گوشی شباهت زیادی به آیفون 5 اس دارد، اما قدرت عملکرد و اجرای آن در ذهن کاربران آیفون 5 اس نمی گنجد. بنا بر اخبار منتشر شده، آیفون اس ای با تراشه ی A9 و پردازنده ی M9 عرضه می شود؛ این قابلیت به کاربران این امکان را می دهد که با سلام کردن به سیری، آن را فعال کنند.

.

آیفون اس ای با قابلیت پشتیبانی از اپل پی

آیفون اس ای با قابلیت پشتیبانی از اپل پی.

برخلاف آیفون 5 اس، آیفون اس ای با قابلیت پشتیبانی از اپل پی معرفی خواهد شد. با سیستم پرداخت اپل تنها کافیست گوشی را در کنار یک دستگاه گیرنده قرار دهید و انگشت خود را روی سنسور اثر انگشت با قابلیت تاچ آیدی، بگذارید؛ خرید به صورت اتوماتیک انجام می شود.

.

دوربین باورنکردنی در آیفون اس ای

دوربین باورنکردنی در آیفون اس ای.

جدای از گوشی گلکسی اس 7 اج، آیفون 6 اس و آیفون 6 اس پلاس از بهترین دوربین ها در گوشی های هوشمند برخوردارند. خوشبختانه، کاربران آینده ی آیفون اس ای از دوربین 12 مگاپیکسلی با قابلیت پشتیبانی از فیلم 4K که مشابه آن در آیفون 6 اس به کار رفته، بهره خواهند برد. با این اوصاف، به نظر می رسد که قابلیت لایو فوتو نیز در این مدل گنجانده شود. با قابلیت لایو فوتو، لحظه های قبل و بعد از تصویر شما به ثبت می رسند، بدین ترتیب می توانید یک گیف بسازید.

.

اتصال وایرلس آن قویتر خواهد بود.

اتصال وایرلس آن قویتر خواهد بود..

بنا بر گفته ی گارمن، سخت افزار های اتصالی آیفون اس ای در دو مدل وای فای و سلولار بهتر خواهند بود. این انتظار وجود دارد که از همان ترکیب گوشی 6 اس استفاده شده باشد؛ آیفون 6 اس از باند های LTE و LTE فوق سریع پیشرفته، پشتیبانی می کند. سرعت وای فای در این مدل نیز دو برابر مدل های قبلی است.

.

آیفون اس ای تنها با دو حجم حافظه عرضه می شود.

آیفون اس ای تنها با دو حجم حافظه عرضه می شود..

یکی دیگر از ویژگی های آیفون اس ای حافظه ی ذخیره سازی آن است که تنها در دو نسخه ی 16 و 64 گیگابایتی عرضه می شود. این احتمال وجود دارد که قیمت نسخه ی 64 گیگابایتی، 100 دلار بیشتر باشد. اگر قصد خرید این گوشی را دارید، پیشنهاد می کنیم که مدل 64 گیگابایتی را خریداری کنید. با توجه به قابلیت های دیگر این گوشی، 16 گیگابایت کافی نخواهد بود. حافظه ی بیشتر برای موسیقی بیشتر، عکاسی بیشتر، اپلیکیشن های بیشتر و غیره ضروری است.

.

گزینه های رنگی آیفون 6 اس برای آیفون اس ای نیز در دسترس خواهند بود.

 گزینه های رنگی آیفون 6 اس برای آیفون اس ای نیز در دسترس خواهند بود. .

آیفون اس ای در رنگ های نقره ای، خاکستری، طلایی و رز گلد منتشر می شود.

.

قیمت اولیه ی آیفون اس ای، 450 دلار خواهد بود.

قیمت اولیه ی این دستگاه، 450 دلار خواهد بود..

از آنجاییکه آیفون اس ای جایگزین خط تولید آیفون 5 اس می شود، قیمت اولیه ی آن برای نسخه ی 16 گیگابایتی، 450 دلار خواهد بود. انتظار داریم که قیمت نسخه ی 64 گیگابایتی، 550 دلار باشد.

ویژگی های آیفون اس ای به صورت رسمی، فردا مشخص می شوند. در صورت دسترسی به اطلاعات بیشتر، آنها را با شما به اشتراک می گذایم.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: techinsider


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر