;
coinex

اطلاعات گوشی 5 اینچی از ZTE فاش شد؛ آیا این همان گوشی Nubia Z11 Miniخواهد بود؟

اطلاعات گوشی 5 اینچی از ZTE فاش شد؛ آیا این همان گوشی  Nubia Z11 Miniخواهد بود؟

 یکی از بزرگترین شرکت های تولید کننده ی گوشی هوشمند در چین است و رقابت سختی را با دیگر شرکت های چینی نظیر هواوی و شیائومی دارد. این شرکت در مراسم CES که در ماه ژانویه برگزار شد حرف های زیادی برای گفتن داشت اما در مراسم کنگره جهانی موبایل 2016 که ماه گذشته در بارسلون برگزار شد، حضور پر رنگی نداشت و اخبار کمی در مورد آن شنیده شد.

به نظر می رسد که ZTE در حال آماده شدن برای رونمایی از محصولی جدید است. پیش از این شاهد فاش شدن اطلاعاتی در مورد پرچمدار بعدی این شرکت با نام مستعار ZTE A2017 بودیم. پیش بینی می شود که اطلاعات A2017 به گوشی Axon 2 مربوط باشد. اکنون نیز شاهد درز اطلاعات در مورد محصول دیگری از این شرکت هستیم. گوشی با شماره مدل ZTE NX529J جهت کسب اخد مجوز های لازم در سازمان نظارتی چینی های یعنی TENAA حضور یافت و به واسطه ی آن مشخصات فنی این گوشی فاش شد. با توجه به اندازه صفحه نمایش و مشخصات فنی NX529J برخی پیش بینی می کنند که این اطلاعات مربوط به گوشی Nubia Z11 Mini باشد.

طبق اطلاعات منتشر شده توسط TENAA گوشی مذکور صفحه نمایش 5 اینچی با رزولوش 1920 در 1080 خواهد داشت. قدرت پردازشی این گوشی توسط یکی از دو چیپ ست میان رده ی کوالکام (اسنپدراگون 616 یا 617) و پردازنده ی 8 هسته ای با قدرت پردازشی 1.5 گیگا هرتز صورت می گیرد. دوربین اصلی و جلوی این گوشی به ترتیب 16 و 8 مگاپیکسلی خواهند بود و ظرفیت باتری این دستگاه معادل 2750 میلی آمپر ساعت است. نسخه ی اندروید پیش نصب آن اندروید 5.1 لالی پاپ است هر چند بعید نیست که تا زمان عرضه شاهد ارتقا ی این سیستم عامل به نسخه ی مارشمالو باشیم.

در بخش پایینی گوشی شاهد حضور دکمه ی هوم دایره ای شکل هستیم و حسگر اثر انشگت در پشت گوشی تعبیه شده است. چنین ویژگی هایی به وضوح متعلق به یکی از سری گوشی های Nubia است.
حال باید صبر کرد و دید که ZTE چه زمانی از گوشی با شماره مدل NX529J پرده برداری خواهد کرد و آیا این همان گوشی Nubia Z11 Mini مورد انتظار است یا خیر.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: androidheadlines


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر