;
coinex

تصویر هدفون ایرپاد با پورت لایتنینگ منتشر شد

تصویر هدفون ایرپاد با پورت لایتنینگ منتشر شد

تصویر هدفون ایرپاد با پورت لایتنینگ در رسانه های ی چینی منتشر شد.

امروز انتظار داریم که اطلاعات زیادی را درباره ی محصولات اپل مثل آیفون اس ای، آیپد کوچکتر و غیره دریافت کنیم، اما هدفون ایرپاد با پورت لایتنینگ جزء لیست انتظارات نبود.

انتشار تصاویر هدفون ایرپاد با پورت لایتنینگ در رسانه های چینی، بار دیگر حدف جک هدفون 3.5 میلی متری را سر زبان ها انداخت. تصمیم اپل مبنی بر قرار دادن ایرپاد لایتنینگ در بسته بندی آیفون های بعدی، کاملا منطقی به نظر می رسد.

به جز تغییری که در پورت صورت گرفته، قسمت های دیگر بدون تغییر باقی مانده اند. اگر آپدیت های دیگری از جمله کیفیت صدا در هدفون ایرپاد با پورت لایتنینگ انجام شده باشد، در این صورت تغییرات ظاهری هدفون اهمیت خاصی نخواهند داشت.

ناگفته نماند که تصویر منتشر شده اعتبار چندانی ندارد و نمی توان به آن اکتفا کرد. با توجه به تعداد ایرپاد های تقلبی که در بازار موجود هستند، این احتمال وجود دارد که این تصویر توسط تولید کننده ی غیر رسمی منتشر شده باشد. قطعا در روز هایی که منتظر یک آیفون 4 اینچی با جک هدفون هستیم، انتظار رونمایی از هدفون ایرپاد با پورت لایتنینگ را نداریم. آیفون 4 اینچی کوچکتر شباهت زیادی به آیفون 5 اس دارد، بنابراین از جک هدفون 3.5 میلی متری برخوردار خواهد بود.

با تمام این اوصاف، این احتمال وجود دارد که عرضه ی هدفون ایرپاد با پورت لایتنینگ ، زودتر از معرفی آیفون 7 انجام شود.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: 9to5mac


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر