;
coinex

بروزرسانی گلکسی اس۶ و گلکسی اس۶ اج به اندروید ۶

گوشی های سامسونگ گلکسی اس۶ و سامسونگ گلکسی اس۶ اج به اندروید ۶ بروزرسانی می شوند

گوشی های سامسونگ گلکسی اس۶ و سامسونگ گلکسی اس۶ اج به اندروید ۶ بروزرسانی می شوند. اپراتور تی –موبایل بر روی صفحه ی بروزرسانی نرم افزار خود، نام این گوشی ها را به عنوان دستگاه هایی که قرار است مرحله ی “تست” اندروید مارشمالو را بگذرانند، ذکر کرده است. در حقیقت این دومین مرحله از سه مرحله ی تست است.

با توجه به این سایت، اولین مرحله توسعه تولید است. در این مرحله تی-موبایل و سازنده ی این دستگاه هر دو با یکدیگر برای پشتیبانی از بروزرسانی یک نرم افزار موافقت کردند. بعد از اینکه مرحله ی تست را پشت سر گذاشت، این دستگاه مرحله ی صدور گواهینامه را می گذارند. بعد از اینکه مرحله ی آخر تکمیل شد، به این معنی است که این بروزرسانی تاییدیه ی انتشار را دریافت کرده است و این نرم افزار برای انتشار از طریق تی-موبایل در دسترس است.

گلکسی اس۶ و گلکسی اس۶ اج تی موبایل قرار است در مرحله ی تست لازم قرار بگیرند و هنوز مشخص نیست که چقدر زمان می برد تا اندروید ۶ مارشمالو بر روی این گوشی ها در دسترس قرار بگیرد در هر صورت مشترکین اپراتور تی موبایل یک گام به دریافت این بروزرسانی نزدیک هستند.

از قابلیت های اندروید ۶ می توان به Doze اشاره کرد که در واقع برای بهبود عمر باتری، گوشی را در حالت خواب عمیق قرار می دهد. از قابلیت های دیگر آن می توان به گوگل ناو آن تپ (Google Now On Tap) اشاره کرد که نتایج جستجوی متنی را بر اساس محتوای صفحه نمایش شما فراهم می کند و قابلیت دیگر آن هم مجوز اپلیکیشن است که با توجه به این قابلیت توسعه دهندگان می بایستی به صورت موردی برای دسترسی بیشتر درخواست مجوز کنند.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر