;
coinex

شباهت تاچ آی دی آیفون SE به آیفون ۵اس

 اپل دیروز از گوشی ۴ اینچی خود رونمایی کرد و با شباهت قابلیت های این گوشی از جمله تاچ آی دی آیفون SE به آیفون ۵اس، محصولات گذشته ی این کمپانی را مرور کرده است.

اپل دیروز از گوشی ۴ اینچی خود رونمایی کرد و با شباهت قابلیت های این گوشی از جمله تاچ آی دی آیفون SE به آیفون ۵اس، محصولات گذشته ی این کمپانی را مرور کرده است.

در حالی که آیفون SE دقیقا شبیه به آیفون ۵اس به نظر می رسد ولی ویژگی های سخت افزاری آن تا حدود زیادی بهبود یافته است. در واقع از نقطه نظر ویژگی های سخت افزاری گوشی آیفون SE به قدرتمندی آیفون ۶اس است چراکه از تراشه ی Apple A9 (که حتی در گوشی آیفون SEسریعتر هم به نظر می رسد.) بهره برده است. همچنین این گوشی دارای دوربین ۱۲ مگاپیکسلی iSight با پشتیبانی از فوکوس پیکسل (Focus Pixels)، ضبط ویدئوی 4K و لایو فوتو (Live Photos) هم هست.

دو قابلیتی که در این گوشی از آن کمتر یاد می شود عبارتند از قابلیت تری دی تاچ (3D Touch) و قابلیت تاچ آی دی (Touch ID).

سیستم تشخیص اثر انگشت بر روی آیفون SE در دسترس قرار گرفته است، اما این سیستم، آخرین و سریعترین نسلی که در آیفون ۶اس دیده ایم و شناخته ایم، نیست، ولی اولین نسل سنسور تاچ آی دی که در آیفون ۵اس تعبیه شده در آن استفاده شده است و این بدان معنی است که این سنسور آهسته است؛ حداقل به طور چشمگیری از گوشی های هوشمند مدرن آهسته تر است.

این حرکت حرکتی نزولی است اما ناگفته نماند که سنسور تاچ آی دی آیفون ۶اس خیلی سریع است به گونه ای که حتی اغلب قبل از اینکه شما نوتیفیکیشن خود را بخوانید، گوشیتان  را آنلاک می کند. در هر صورت این کمبودهایی که آیفون SE دارد این کمپانی را به هیچ عنوان نگران نکرده است چرا که این شرکت به خوبی می داند که این محصول کاربران و مشتریان خاص خود را خواهد داشت. این گوشی همچنین از قابلیت اپل پی هم پشتیبانی می کند.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر