;
coinex

اپل در حال کار بر روی هدست واقعیت مجازی است

 هم اکنون شواهد بیشتری نشان می دهند که اپل در حال کار بر روی هدست واقعیت مجازی (VR) است.

هم اکنون شواهد بیشتری نشان می دهند که اپل در حال کار بر روی هدست واقعیت مجازی (VR) است.

روز پنج شنبه، برنامه کاربردی این شرکت برای صفحه نمایشی که برروی سر قرار می گیرد و با یک “دستگاه الکترونیکی قابل حمل” (یا یک آیفون) کار می کند، منتشر شد. به نظر می رسد که این نسخه ای بروزشده از پتنتی است که در فوریه اعطا شد. اپل در سال های ۲۰۰۸، ۲۰۰۹ و ۲۰۱۲ پتنت های دیگری مرتبط به هدست های وی آر منتشر کرده است.

همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید احتمالا اپل در حال کار بر روی هدستی است که گوشی درون آن قرار داده می شود.

این تصویر زیر مربوط به پتنت اخیر اپل است. همانطور که در تصویر نشان داده شده به نظر می رسد که اپل بر روی هدستی کار می کند که دارای یک ریموت لمسی هم هست.

اپل همچنین بر روی هدستی کار می کند که دارای یک ریموت لمسی است.

با وجود اینکه اپل پتنت های زیادی از انواع ایده هایی که هرگز روانه ی بازار نشده، ثبت کرده است اما این بار این پتنت هدست به طور ویژه ای مورد توجه قرار گرفته و اپل از صدها مهندس برای کار بر روی این هدست واقعیت مجازی وی آر بهره می برد. طراحی این هدست خیلی شبیه به هدست های موجود از جمله آکیولس ریفت و سامسونگ گیر وی آر است.

با وجود اینکه اپل هیچگاه به صراحت به کار بر روی هدست های واقعیت مجازی در اپلیکیشن پتنت اشاره نمی کند، اما از مواردی استفاده می کند که به شدت به وی آر مرتبط هستند. به طور مثال، این هدست می تواند شامل سنسورهایی مانند یک شتاب سنج باشد که “حرکات سر کاربر را تشخیص می دهد”.

این اپلیکیشن پتنت کامل اپل بر روی وب سایت رسمی US Patent and Trademark در دسترس است و می توانید آن را به طور کامل مطالعه نمایید.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: techinsider


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر