;
coinex

برنامه میزو در سال 2016 لو رفت؛ 7 گوشی جدید در راه است

برنامه میزو در سال 2016 لو رفت؛ 7 گوشی جدید در راه است

میزو یکی از شرکت های چینی است که به واسطه ی تولید گوشی های هوشمند مجهز به سخت افزار قوی و قیمت مقرون به صرفه به شهرت و محبوبیت نسبی رسیده است. این شرکت بر خلاف رقیب اصلی اش در چین یعنی شیائومی، برای عرضه ی محصولاتش در بازار های جهانی با مشکل خاصی روبرو نیست و همین موضوع باعث شده تا مسیر رشد و محوبیت شرکت هموار تر شود.
این شرکت در سال 2015 محصولات متنوعی از گوشی سطح پایین Blue Charm گرفته تا گوشی سطح بالای Pro 5 را روانه بازار کرد. در مجموع این شرکت در سال گذشته 6 گوشی هوشمند را عرضه کرد. در همین راستا اطلاعاتی در مورد برنامه ی این شرکت در سال 2016 به بیرون درز کرده است و نقشه راه میزو در سال جدید را نشان می دهد. طبق اطلاعات منتشر شده میزو در سال جاری دو گوشی جدید با نام های MX6 Mini و Pro 6 Mini را به سری محصولاتش اضافه کند. همان طور که از نام این دو گوشی جدید مشخص است، در واقع نمونه های کوچک شده از مدل های بزرگترشان یعنی MX6 و Pro 6 هستند که به همان سخت افزار مجهز هستند و فقط اندازه صفحه نمایش آنها به 4.7 اینچ کاهش یافته است.  به این ترتیب 7 گوشی جدید را از میزو در سال 2016 شاهد خواهیم بود.
همان طور که در تصویر می بینید، فهرست گوشی های هوشمند که قرار است در سال جدید عرضه شود به همراه مشخصات فنی و قیمت آنها مشخص شده است. قیمت هایی که در این لیست وجود دارد مربوط به بازارهای چینی است و بدیهی است که این قیمت ها در سایر نقاط جهان قدری بیشتر خواهد بود.

در مورد مشخصات یکی از گوشی های، یعنی Pro 6 به وجود فناوری UFS 3.0 اشاره شده است. این در حالی است که در حال حاضر امکان استفاده از این فناوری وجود ندارد و باید دید که تا زمان عرضه ی Pro 6، استفاده از این ویژگی میسر خواهد شد یا که خیر. UFS 2.0 فناوری است که سامسونگ در حال حاضر در تولید پرچمدارانش از آن بهره می گیرد.

.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر