;
coinex

انتشار نسخه ی رفع اشکال به روز رسانی iOS 9.3 برای مدل های قدیمی

اپل نسخه ی رفع اشکال به روز رسانی iOS 9.3 را برای آن دسته از افراد که این به روز رسانی را بر روی آیفون و آیپدر قدیمی خود نصب کرده اند و دچار مشکال شده اند، منتشر کرده است.

اپل نسخه ی رفع اشکال به روز رسانی iOS 9.3 را برای آن دسته از افراد که این به روز رسانی را بر روی آیفون و آیپدر قدیمی خود نصب کرده اند و دچار مشکال شده اند، منتشر کرده است.

دیروز اعلام شد که اپل به تازگی عرضه ی به روز رسانی iOS 9.3 را موقتاً برای مدل های قدیمی از جمله، آیفون 5 اس، آپید ایر و آیپد ایر 2 متوقف کرده است. در واقع کمی بعد از عرضه ی به روز رسانی iOS 9.3 ، وجود باگی در آن گزارش شد. راه حل پیشنهادی اپل این بود که کاربران Activation Lock را از آیکلود حذف کنند و یا به وسیله آیتونز به فعال کردن دستگاه بپردازند.

با این حال، این بدان معنا بود که احتمال آن وجود داشت که آیفون یا آی پد گران قیمت کاربران به دستگاهی بلا استفاده بدل شود. بنابراین اپل یک نسخه جدید از به روز رسانی ios 9.3 را توسعه داده است که شامل رفع اشکال مورد نیاز برای دستگاه های آسیب دیده است تا از گرفتاری آنها در حلقه ی Activation جلوگیری کند. نسخه جدید این به روز رسانی برای دانلود و نصب، صاحب دستگاه iOS را مجبور به تایپ رمز عبور خود نمی کند. دستگاه های آسیب دیده، شامل آیفون 5 اس و آیپد ایر و آیپد ایر 2 می شود.

اگر شما در حال حاضر به روز رسانی iOS 9.3 را روی آی فون و یا آیپد قدیمی تر خود نصب کرده اید، باید دستگاه خود را با کامپیوتر متصل کنید و از طریق آیتونز نسخه ی 13E236 از این به روز رسانی را نصب کنید.

این اولین بار نیست که شرکت اپل، انتشار به روز رسانی جدید سیستم عامل iOS را به دلیل وجود باگ متوقف می کند و پس از مدتی محدود، برای آن یک نسخه ی رفع اشکال ایجاد می کند. سال 2014 نیز، اپل انتشار به روز رسانی iOS 8.0.1 را متوقف کرد، زیرا دسترسی به سرویس های مخابراتی قطع شده بود.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر