;
coinex

تصاویر و جزئیات بیشتر در مورد گوشی اچ تی سی 10

تصاویر و جزئیات بیشتر در مورد گوشی  اچ تی سی 10

همان طور که می دانید شرکت اچ تی سی قرار است از پرچمدار جدید خود در تاریخ 12  آوریل طی مراسم آنلاین رونمایی کند. دلیل اینکه مراسم به صورت آنلاین برگزار می شود این است که معرفی اچ تی سی وان ام 9 در یک سالن خالی برگزار شده بود و این گوشی با استفاده از تکنولوژی واقعیت مجازی معرفی شده بود. در حالی که حدود 2 هفته تا مراسم رونمایی از اچ تی سی 10 باقی مانده است، هر روز شاهد انتشار تصاویر و جزئیات بیشتری از این گوشی هستیم.

حالا از سوی منابع چینی عکس های جدید از این گوشی منتشر شده است که نمایی از پنل پشت و کناره های آن را به تصویر کشیده است. ظاهراً اچ تی سی 10 مشابه همان عکس هایی است که پیش از این دیده بودیم. طراحی لبه های این گوشی به نحوی است که باعث راحتی کاربران در دست گرفتن گوشی می شود و احتمال سر خوردن را کاهش داده است. مشکلاتی از این قبیل پیش تر در گوشی های فلزی اچ تی سی وان ام 7، ام 8 و ام 9 وجود داشتند. در قسمت پشتی این گوشی شاهد دوربینی با حاشیه ی مدور هستیم؛ این در حالی است که در گوشی وان ام 9 از دوربین مربعی شکل با گوشه های گرد شده استفاده شده بود. همچنین در پشت گوشی شاهد یک فلش ال ای دی دو گانه نیز خواهیم بود که به نظر توانایی فوکوس لیزری را هم داشته باشد. این ویژگی می تواند امتیاز بسیار خوبی برای گوشی اچ تی سی 10 باشد.

اما در مورد مشخصات سخت افزاری این گوشی انتظار می رود که دارای صفحه نمایش 5.15 از نوع سوپر آمولد باشد و رزولوشن کواد اچ دی 1440 در 2560 را ارائه دهد. قدرت پردازشی اچ تی سی 10 توسط چیپ ست پرچمدار کوالکام یعنی اسنپدراگون 820 و پردازنده ی 4 هسته ای با هسته های سفارشی شده و پردازنده ی گرافیکی آدرنو 530 تامین می شود. 4 گیگابایت رم و حافظه داخلی 32 گیگابایتی از مشخصه های حافظه ای این اچ تی سی 10 هستند. به نظر می رسد که دوربین این گوشی 12 مگاپیگسلی باشد؛ شاید در نظر اول این تعداد مگاپیکسل چشم گیر نباشد اما گفته می شود که از سنسور IMX377 سونی در ساخت آن استفاده شده است. این سنسور پیش از این در گوشی نکسوس 6P و نکسوس 5X استفاده شده است که هر دوی این گوشی ها عکس های با کیفیتی را به ثبت می رسانند. همان طور که پیش از این شنیده بودیم از اسپیکر های Boom در این گوشی استفاده شده است که البته این بار در جلوی گوشی تعبیه نشده اند. گوشی اچ تی سی 10 در آنتوتو بنچمارک نیز امتیاز بسیار عالی 156 هزار را کسب کرده بود.
مشخصات و اطلاعات تکمیلی در مورد این گوشی چند هفته ی دیگر و در تاریخ 12 آوریل مشخص خواهد شد. در ادامه می توانید عکس هایی از این گوشی را مشاهده کنید.

تصاویر و جزئیات بیشتر در مورد گوشی  اچ تی سی 10 تصاویر و جزئیات بیشتر در مورد گوشی  اچ تی سی 10 تصاویر و جزئیات بیشتر در مورد گوشی  اچ تی سی 10 تصاویر و جزئیات بیشتر در مورد گوشی  اچ تی سی 10 تصاویر و جزئیات بیشتر در مورد گوشی  اچ تی سی 10 تصاویر و جزئیات بیشتر در مورد گوشی  اچ تی سی 10

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: androidheadlines


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر