;
coinex

قابلیت جدید Apple Music تنها برای نسخه ی اندروید منتشر شده و کاربران iOS از آن محروم هستند

قابلیت جدید Apple Music تنها برای نسخه ی اندروید منتشر شده و کاربران iOS از آن محروم هستند

اپل با استفاده از Apple Music خو دقصد دارد تا از سرویس ها استریم آنلاین نظیر اسپاتیفای پیشی گیرد و رده ی نخست این عرصه را مال خود کند. شرکت اپل برای رسیدن به این مهم باید حوزه ی استفاده از این سرویس را به فراتر از کاربران iOS گسترش دهد. از همین رو سرویس Apple Music در قالب یک برنامه برای کاربران اندروید نیز ارائه شده و از طریق گوگل پلی قابل دانلود است.

اپل در پنج شنبه ی گذشته آپدیتی را برای نسخه ی اندروید برنامه ی خود ارائه کرده است و نکته ی جالب توجه در مورد این آپدیت این است که قابلیتی به آن اضافه شده است که در نسخه ی iOS این برنامه وجود ندارد. حالا کاربران اندروید به واسطه ی این ویژگی می توانند از طریق ویجتی در صفحه هوم کنترل موزیک را در دست باشند. کلید های این ویجت امکان پخش، توقف و رد کردن موزیک را به کاربر می دهند. یک دکمه ی قلب هم وجود دارد که به کاربر اجازه می دهد تا آهنگ مورد علاقه ی خود را ضبط کند.
حتماً برای شما هم جالب است، کاربران اندرویدی می توانند از قابلیت جالب برنامه ی ساخت اپل استفاده کنند اما کابران آیفون ها و آیپد ها در حال حاضر از این قابلیت به بهره هستند. لازم به ذکر است که این آپدیت جدید امکان خرید کارت های هدیه آیتونز اضافه شده است. همچنین با استفاده از تب رادیو آنچه که در Beats 1 استریم می شود را ببینند. کاربران همچنین می توانند پر طرفدارترین قطعات موسیق آلبوم های موجود در مجموعه خود را ببینند.
نسخه ی اندروید برنامه ی Apple Music در حال حاضر برای دانلود بر روی گوگل پلی قرار گرفته است و شما با اولین دانلود می توانید به مدت 3 ماه به صورت رایگان از این برنامه استفاده کنید. بعد از گذشتن تاریخ انقضا ی آن با پرداخت ماهیانه 9.99 دلار  برای یک کاربر و یا 14.99 دلار برای 6 کاربر می توانید برنامه را خریداری کنید.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر