;
coinex

انتشار عکس های جدید از گوشی پی 9 وجود دوربین دوگانه را تایید می کند

انتشار عکس های جدید از گوشی پی 9 وجود دوربین دوگانه را تایید می کند

اکتبر سال گذشته بود که اولین بار اخباری در مورد گوشی هواوی پی 9 شنیده شد و نام آن بر سر زبان ها افتاد. یکی از موضوعاتی که از همان روز اول در مورد گوشی پی 9 شنیده می شد و در شایعات و اخبار بعدی هم به صورت مکرر به آن اشاره می شد و جود دوربین دوگانه بود. به تازگی خود شرکت هواوی نیز با انتشار تیزری به منظور دعوت برای مراسم رونمایی از پی 9،  وجود این دوربین دوگانه را تایید کرده است.

امروز نیز تصاویر جدید از این گوشی به بیرون درز کرد که نشان می دهد در قسمت پشتی این دستگاه دوربین دوگانه ی 12 مگاپیکسلی و حسگر اثر انگشت وجود دارد. گفته می شود که گوشی هواوی پی 9 صفحه نمایش 5.2 اینچی داشته و رزولوشن 1080 در 1920 را ارائه می دهد. قدرت پردازشی این گوشی توسط چیپ ست تولید داخلی هواوی یعنی Kirin 950 تامین می شود. 3 گیگابایت رم  حافظه داخلی 32 گیگابایتی از مشخصه های حافظه ای این دستگاه هستند. دوربین این گوشی ویژگی های دیگری نظیر لرزش گیر دست و فوکوس لیزری خواهد داشت.

اما ورژن دیگر پرچمدار جدید هواوی، پی 9 لایت نام دارد. این گوشی صفحه نمایش 5 اینچی دارد و رزولوشن 1920 در 1080 را ارائه می دهد. قدرت پردازشی آن توسط چیپ ست اسنپدراگون 625 کوالکام تامین می شود. 2 گیگابایت رم حافظه داخلی 16 گیگابایتی ساختار حافظه ی پی 9 لایت را تشکیل می دهند. پی 9 لایت نیز به مانند ورژن استاندراد در بخش پشتی به دوربین 12 مگاپیکسلی مجهز است.
دیگر مدل این گوشی P9 Max نام دارد که دارای صفحه نمایش بزرگ 6.2 اینچی بوده و رزولوشن 1440 در 2560 کواد اچ دی را ارائه می دهد. چیپ ست به کار رفته در این گوشی Kirin 955 بوده و 4 گیگابایت رم و حافظه داخلی 64 یا 128 گیگابایتی ساختار حافظه ی آن را تشکیل می دهند. در شایعات قبلی شنیده بودیم که مدل چهارمی نیز در کار است که مشخصاتی میان مدل اصلی و نسخه ی Max پی 9 دارد. صفحه نمایش این مدل 5.8 اینچی خواهد بود و چیپ ست به کار رفته در آن نیز Kirin 955 است.

انتشار عکس های جدید از گوشی پی 9 وجود دوربین دوگانه را تایید می کند انتشار عکس های جدید از گوشی پی 9 وجود دوربین دوگانه را تایید می کند Pictures-of-the-unannounced-Huawei-P9 (1) انتشار عکس های جدید از گوشی پی 9 وجود دوربین دوگانه را تایید می کند

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع:  phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر