;
coinex

گلکسی اس 7 اکتیو هم عرضه خواهد شد؟!

نام گوشی هوشمند گلکسی اس 7 اکتیو در یکی از اپلیکیشن های سامسونگ دیده شد و احتمال حضور نسخه اکتیو این گوشی نیز قوت گرفت.

نام گوشی هوشمند گلکسی اس 7 اکتیو در یکی از اپلیکیشن های سامسونگ دیده شد و احتمال حضور نسخه اکتیو این گوشی نیز قوت گرفت.

در چند سال اخیر سامسونگ نسخه ای تحت عنوان اکتیو (Active) از گوشی های پرچمدارش عرضه می کند که ویژگی هایی از خاصیت ضد آب و بدنه ای لاستیکی و محکم دارد. حال به نظر می رسد که این غول لوازم الکترونیکی کره ای قصد دارد چنین نسخه ای نیز برای گوشی های گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج خود عرضه کند؛ زیرا نام گوشی گلکسی اس 7 اکتیو در یکی از اپلیکیشن های سامسونگ دیده شده است.

سوالی که در اینجا مطرح بوده این است که در حالی که هر دو گوشیِ گلکسی اس 7 و اس 7 اج دارای خاصیت ضد آب و ضد گرد و غبار هستند، نسخه اکتیو آن ها چه تفاوتی می تواند با این دو گوشی داشته باشد؟

سامسونگ برای اولین بار در سال 2014 بود که قدم در این راه گذاشت. این شرکت در آن سال با عرضه نسخه گلکسی اس 5 اکتیو برای گلکسی اس 5 خود، برای اولین بار مدل اکتیو از پرچمداران خود را به جهان معرفی کرد. گلکسی اس 5 با داشتن گواهینامه IP67، ضد آب و ضد گرد و غبار بودنِ خود را اثبات کرد اما با این حال سامسونگ نسخه اکتیو این گوشی را عرضه کرد که ویژگی هایی از جمله مقاومت در برابر شوک و ضربه، یک قاب لاستیکی محکم و مقاوم، یک رنگ سبز جدید و همچنین یک دکمه سخت افزاری اختصاصی جدید برای اجرای اپلیکیشن ها به همراه داشت. حال به نظر می رسد که برای گلکسی اس 7 اکتیو نیز به همین گونه باشد.

در همین راستا از فاش کننده معروف، ایوان بلاس هم شایعه ای به گوش می رسد که اسم رمز این دستگاه پوسایدن (الهه آب و دریا در افسانه های یونان باستان) است که شاید دلیلی بر ضد آب بودن بی نظیر آن باشد. در حال حاضر گوشی های گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج با داشتن گواهینامه IP68 (که به دستگاه اجازه می دهد در عمق حداکثر 1.5 متری، بتواند 30 دقیقه در آب غوطه ور باشد)، ضد آب بودن خود را به اثبات رسانیده اند اما با این حال امیدواریم که گوشی گلکسی اس 7 اکتیو، بتواند محافظت بیشتری در برابر مایعات داشته باشد.

.

.

منبع: theverge


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    فرقش فقط توسایز گوشی هست…احتمالا پنج وهفت اینچی یاشیش اینچی باشه

    پاسخ