;
coinex

هارد اکسترنال 8 ترابایتی که تنها از یک USB-C قدرت می گیرد

کمپانی سیگِیت، هارد اکسترنال 8 ترابایتی قدرتمندی را ماه آینده با قیمت 350 دلار عرضه می کند. این هارد اکسترنال که با نام Innov8 (cringe) شناخته می شود تنها از یک درگاه USB نوع C قدرت می گیرد و بنابراین پتانسیل این را خواهد داشت که تبدیل به یار جدایی ناپذیر لپ تاپ ها و کامپیوتر های امروزی شما شود.

کمپانی سیگِیت، هارد اکسترنال 8 ترابایتی قدرتمندی را ماه آینده با قیمت 350 دلار عرضه می کند. این هارد اکسترنال که با نام (Innov8 (cringe شناخته می شود تنها از یک درگاه USB نوع C قدرت می گیرد و بنابراین پتانسیل این را خواهد داشت که تبدیل به یار جدایی ناپذیر لپ تاپ ها و کامپیوتر های امروزی شما شود.

سیگیت (Seagate) ادعا کرده است که این، اولین هارد اکسترنال با این ظرفیت حافظه است که به یک منبع تغذیه جداگانه یا یک آداپتور نیازی ندارد.

شاید این یک درایو حافظه کوچک نباشد اما تصور اینکه مردم از آن به شدت استفاده کنند و بر روی میز های کارشان قرار دهند، تصوری بسیار ملموس است. با این حال به این نکته نیز باید اشاره کرد که حمل و نقل آن زیاد هم آسان نخواهد بود.

زبان طراحی این هارد اکسترنال به نظر شبیه به محصولات کمپانی LaCie است؛ البته این خبر چندان هم جای تعجب ندارد زیرا این شرکت در سال 2012 توسط کمپانی سیگیت خریداری شده است. Innov8 از USB 3.1 استفاده می کند بنابراین از لحاظ نرخ انتقال داده نیز امتیاز قابل قبولی از آنِ خود می کند.

بر اساس تخمین های شرکت سیگیت، گفته می شود که بیش از 2 میلیون آهنگ، 4 میلیون عکس و 800 فیلم HD می تواند در این هارد اکسترنال جای گیرد.

سیگیت (Seagate) ادعا کرده است که این، اولین هارد اکسترنال با این ظرفیت حافظه است که به یک منبع تغذیه جداگانه یا یک آداپتور نیازی ندارد.  شاید این یک درایو حافظه کوچک نباشد اما تصور اینکه مردم از آن به شدت استفاده کنند و بر روی میز های کارشان قرار دهند، تصوری بسیار ملموس است. با این حال به این نکته نیز باید اشاره کرد که حمل و نقل آن زیاد هم آسان نخواهد بود.

زبان طراحی این هارد اکسترنال به نظر شبیه به محصولات کمپانی LaCie است؛ البته این خبر چندان هم جای تعجب ندارد زیرا این شرکت در سال 2012 توسط کمپانی سیگیت خریداری شده است. Innov8 از USB 3.1 استفاده می کند بنابراین از لحاظ نرخ انتقال داده نیز امتیاز قابل قبولی از آنِ خود می کند.  بر اساس تخمین های شرکت سیگیت، گفته می شود که بیش از 2 میلیون آهنگ، 4 میلیون عکس و 800 فیلم HD می تواند در این هارد اکسترنال جای گیرد.

.

.

منبع: theverge


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر