;
coinex

گزارش مالی سال 2015 شرکت هواوی از رشد 44 درصدی فروش این شرکت حکایت دارد

گزارش مالی سال 2015 شرکت هواوی از رشد 44 درصدی فروش این شرکت حکایت دارد

هواوی سال 2015 را با موفقیت های زیادی پشت سر گذاشت و توانست فروش خوبی را تجربه کند. این شرکت در سال گذشته بعد از اپل و سامسونگ به عنوان سومین تولید کننده ی بزرگ گوشی هوشمند معرفی شد. هواوی سال 2015 نخستین گوشی نکسوس خود را تولید کرد که با استقبال بسیار خوبی مواجه شد. اکنون این شرکت به واسطه ی گوشی های متعدد و خوب مدعی است که ظرف 5 سال آینده می تواند اپل و سامسونگ را کنار بزند و به بزرگترین شرکت تولید کننده ی گوشی هوشمند در دنیا تبدیل شود.

هواوی به تازگی گزارش مالی سال 2015 خود را ارائه کرد و بر اساس آن سود این شرکت در سال گذشته با 33 درصد افزایش مواجه بوده و به 5.7 میلیارد دلار رسیده است، درآمد این شرکت نیز با رشد 37 درصدی به 60.9 میلیارد دلار افرایش یافته است.
اما مطابق انتظار بخش عمده ی این پیشرفت به واحد تولید گوشی های هوشمند و تبلت ها مربوط می شود که با رشد 73 درصدی به رقم 19.9 میلیارد دلار رسیده است. هواوی در سال 2015 موفق به فروش 108 میلیون دستگاه گوشی هوشمند شده بود که در مقایسه با سال 2014 رشد 44 درصدی را تجربه کرد. در همین سال سامسونگ و اپل به ترتیب موفق به فروش 319 میلیون و 231 میلیون گوشی هوشمند شدند.

یکی از کارشناسان عرصه موبایل پیش بینی می کند که هواوی در سال جدید نیز می تواند روند رو به رشد خود را حفظ کند، چرا که با ارائه ی محصولات جذاب و خلاقانه توانسته مسیر رشد خود را هموار کند و از دیگر رقبای چینی خود پیشی گیرد.
همان طور که می دانید پی 9، پرچمدار بعدی هواوی خواهد بود که طی هفته ی جاری از آن رونمایی خواهد شد. از ویژگی های این پرچمدار جدید هواوی می توان به دوربین دوگانه و چیپ ست قدرتمند Kirin 950 اشاره کرد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر