;
coinex

گوشی هوشمند تاشو سامسونگ به واقعیت پیوست

 گوشی هوشمند تاشو سامسونگ که این کمپانی چند سال مشغول کار بر روی آن بوده است،

گوشی هوشمند تاشو سامسونگ که این کمپانی چند سال مشغول کار بر روی آن بوده است، می تواند به زودی به واقعیت تبدیل شود و در سال جاری به تولید انبوه برسد.

به نوشته وب سایت کره ای ETNews، ظاهرا سامسونگ تولید انبوه این “smartlet” را در سال جاری شروع خواهد کرد و برای انتشار در سال 2017 آماده می شود. smartlet یک گوشی هوشمند با صفحه نمایش تاشو است که هنگامی که آن را باز می کنید، می تواند به یک تبلت، تبدیل شود.

در یک تماس با سرمایه گذاران در ماه ژانویه، مدیر بخش سامسونگ، لی چانگ هون گفت ” با توجه به برنامه های ما، توسعه اولد تاشو در حال وقوع است. ما در حال برنامه ریزی برای تولید انبوه و انتشار این محصول با شرکای خود هستیم. “

در حال حاضر، به نظر می رسد که در اینجا، چانگ هون به طور خاص به جای یک گوشی هوشمند تاشو، به یک صفحه نمایش تاشو اشاره کرد که در این صورت نمی تواند تائید کننده ی این باشد که گوشی هوشمند تاشو سامسونگ در دست ساخت و تولید است. فقط برداشت می شود که این کمپانی بر روی یک صفحه نمایش تاشو کار می کند.

با این حال، ادعاهای سایت ETNews مبنی بر این است که با یک منبع سامسونگ راجع به دستگاه تاشو صحبت کرده است. هنوز هم نامی برای این دستگاه تاشو وجود ندارد. ETNews معتقد است که زمانی که این دستگاه، در حالت یک گوشی هوشمند است، صفحه نمایش 5 اینچی و در حالت تبلت، صفحه نمایش 7 اینچی دارد.

تنها صفحه نمایش هایی که قادرند به صورت هم زمان خم شوند و کار کنند، صفحه نمایش های اولد هستند. سامسونگ از صفحه نمایش های اولد، برای تلوزیون های اچ دی خمیده و همچنین به عنوان صفحه نمایش گوشی های گلکسی اس 6 اج و گلکسی  اس 7 اج، که در بخش لبه ها، منحنی هستند، استفاده کرده است.

تنها صفحه نمایش هایی که قادرند به صورت هم زمان خم شوند و کار کنند، صفحه نمایش های اولد هستند.

شاید به نظر برسد که گوشی هوشمند تاشو سامسونگ مزیتی ندارد که کاربران را مشتاق به خرید آن کند، در واقع چرا یک گوشی هوشمند تاشو باید به یک تبلت تبدیل شود؟ خب چرا که نه؟ شما فقط یک دستگاه خریداری می کنید، ولی بسته به نیاز شما با صفحه نمایش در اندازه های متفاوت، قابل استفاده است.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید

.

منبع: techinsider


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر