;
coinex

تخفیف فروشگاه والمارت برای مدل های آیفون و سامسونگ

اگر به دنبال گوشی جدید آیفون و یا گلکسی اس 7 هستید، احتمالا والمارت مکان مناسبی برای تهیه این گوشی ها با قیمتی مقرون به صرفه باشد.

اگر به دنبال گوشی جدید آیفون و یا گلکسی اس 7 هستید، احتمالا والمارت مکان مناسبی برای تهیه این گوشی ها با قیمتی مقرون به صرفه باشد. این خرده فروش برای همه ی مدل های آیفون از جمله مدل 4 اینچی آیفون اس ای، 100 دلار تخفیف در نظر گرفته است. با این تخفیف در نظر گرفته شده قیمت این مدل آیفون اس ای که از تراشه A9 بهره می برد و قابلیت هایی مانند دوربین 12 پیکسلی iSight با لایو فوتوز و ارائه پشتیبانی از NFC و اپل پی ارائه می دهد، تنها 299.99 دلار خواهد بود.
این تخفیف برای همه مدل های آیفونی که از فروشگاه والمارت خریداری می شوند، در نظر گرفته شده است (این تخفیف به صورت آنلاین ارائه نمی شود) و این گوشی باید با استفاده از برنامه اقساطی ارائه شده توسط ورایزون، اسپرینت یا AT&T خریداری شود. این معامله ماه ژوئن به پایان می رسد.
والمارت علاوه بر ارائه آیفون برای کسانی که به دنبال مدل های گلکسی اس 7 و یا مدل قدیمی تر گلکسی اس 6 هستند تخفیف خوبی ارائه می دهد. سامسونگ برای مدل گلکسی اس 7 خود قابلیت هایی مانند قابلیت ضد آب و حافظه قابل ارتقا با اسلات میکرو اس دی ارائه می دهد. این دو مدل سامسونگ با 150 دلار تخفیف به فروش می رسند. این معامله هم همانند معامله آیفون باید حتما از فروشگاه والمارت و با استفاده از برنامه اقساطی ماهانه ورایزون، اسپرینت و یا AT&T خریداری شود.
والمارت همیشه برای ارائه ی چنین تخفیف هایی پیشتاز بوده است.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر