;
coinex

کروم بیس ساخت گوگل و ایسر برای ویدئو کنفرانس

یک کرومبیس جدید توسط گوگل و ایسر تولید شده است.

یک کروم بیس جدید توسط گوگل و ایسر تولید شده است. در واقع  گوگل و ایسر با همکاری هم یک کامپیوتر رومیزی 24 اینچی، برای ویدئو کنفرانس عرضه کرده اند. این دستگاه 799 دلاری مخصوص استفاده در جلسات و و ویدئو کنفرانس ها است.

کروم بیس جدید گوگل و ایسر، یک دستگاه امن آل_این_وان برای کنفرانس است که برای بخش های کوچک مانند کامپیوترهای رومیزی و یا مکان هایی که نیاز به سیستمی قوی برای ویدئو کنفرانس دارند، طراحی شده است. گوگل دستگاه های کروم بیس دیگری نیز در این بازار دارد که ساخت ال جی و ایسر هستند. اما این اولین دستگاهی است که به طور خاص برای ویدئو کنفرانس ها ساخته شده است.
این دستگاه، در اندازه ی 24 اینچی با صفحه نمایش لمسی با رزولوشن 1080 پیکسل، طراحی شده و دوربین اچ دی کنفرانس،  4 میکروفون و دو بلندگوی استریو دارد. ایسر ادعا می کند که این کروم بیس 24 اینچی بزرگترین دستگاهی است که با این سیستم عامل اجرا می شود. پس از انتشار کروم باکس برای جلسات و کنفرانس ها با همکاری ایسر در سال 2014، این دومین محصول گوگل در بازار ویدئو کنفرانس است. این کروم باکس مخصوص جلسات است، البته، صفحه نمایش ندارد، اما با این حال به عنوان یک روش برای ویدئو کنفرانس برای فضای جلسه بزرگتر به بازار عرضه شده است، کروم بیس جدید به عنوان یک ترمینال شخصی برای اتصال دو نفر به یک ویدئو کنفرانس، استفاده می شود.
این کروم بیس به جلسات گوگل Hangout متصل می شود و می تواند 25 نفر را پشتیبانی کند. گوگل می گوید که کروم بیس در ایالات متحده، کانادا، انگلستان، ایرلند و استرالیا در دسترس است و انتظار می رود در آینده به زودی در بازارهای دیگر نیز در دسترس باشد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: theverge


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر