;
coinex

امکان ورود به اطلاعات تماس و عکس ها بدون دانستن رمز عبور توسط باگ سیری

در دستیار صوتی مجازی شخصی آیفون نقص و باگی مشاهد شده است.

در دستیار صوتی مجازی شخصی آیفون نقص و باگی مشاهد شده است. با این باگ هرکسی که آیفون شما را در اختیار داشته باشد، می تواند بدون نیاز به هیچ رمز عبوری به لیست اطلاعات تماس و یا عکس های شما وارد شود. این باگ بر روی مدل های آیفون ۶ اس و آیفون ۶ اس پلاس که به گونه ای تنظیم می شوند که به سیری امکان جستجوی حساب کاربری توییتر و اپلیکیشن فوتوز (Photos) را می دهد، تاثیر می گذارد.

اگر می خواهید متوجه این باگ بشوید می توانید سیری را باز کنید و از سیری بخواهید که در توییتر جستجویی انجام دهد. اگر نتیجه ی این جستجو شامل داده ی موجود در کانتکت، مانند یک آدرس ایمیل بود، از تری دی تاچ برای کلیک بر روی “Add to Existing Contact” استفاده کنید. این عمل نه تنها لیست کانتکت ها را در دسترس قرار می دهد بلکه این لیست می تواند برای دسترسی به عکس های موجود بر روی گوشی مورد استفاده قرار بگیرد.

شما می توانید با استفاده از غیرفعال کردن یکپارچگی توییتر و فوتوز سیری از اینکه این اتفاق برای شما بیافتد، جلوگیری کنید. برای غیر فعال کردن می توانید به این صورت عمل کنید که به قسمت تنظیمات (Settings) بروید و به توییتر بروید و سیری را خاموش کنید. هنگامی که این کار را انجام دادید به صورت زیر عمل کنید.

Settings > Privacy > Photos disable Siri

لازم به ذکر است که هنگامی که برای اولین بار از سیری برای جستجوی توییتر استفاده می کنید، باید از طریق یک رمز ورود صحیح یا با استفاده از تاچ آی دی تایید کنید که صاحب این گوشی هستید. هنگامی که این عمل کامل شد، کسانی که از این باگ خبر دارند می توانند به کانتکت ها و عکس های شما وارد شوند. چگونگی دسترسی به این موارد در ویدئوی زیر مشاهده می شود.

.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر