;
coinex

اپل باگ امنیتی سیری را بدون انتشار به روز رسانی رفع کرد

اپل باگ امنیتی سیری را بدون انتشار به روز رسانی، از در سرور خود رفع کرد. این باگ به فرد اجازه می داد تا بدون داشتن رمز عبور به اطلاعات تماس و عکس های آیفون از طریق سیری، درسترسی داشته باشد.

اپل باگ امنیتی سیری را بدون انتشار به روز رسانی، از در سرور خود رفع کرد. این باگ به فرد اجازه می داد تا بدون داشتن رمز عبور به اطلاعات تماس و عکس های آیفون از طریق سیری، درسترسی داشته باشد.

دیروز، گزارش دادیم که باگ امنیتی سیری در آیفون 6 اس و آیفون 6 اس پلاس به برخی از افراد، این امکان را داده است که به اطلاعات تماس و یا عکس کاربر آیفون، دسترسی غیر مجاز داشته باشد. این امر می تواند با درخواست سیری برای انجام یک جستجوی توییتر انجام شود. اگر سیری برای سازگاری با توییتر فعال شود و شما از لمس سه بعدی، استفاده کنید.  برنامه ی اطلاعات تماس به سادگی با تپ زدن روی مخاطبان موجود، قابل دسترسی است. از آنجا، وارد شدن به برنامه های عکس نیز به راحتی قابل انجام است. پس از این فرآیند، باز کردن قفل آی فون برای هکر آسان خواهد بود.

اپل به جای ارسال به روز رسانی نرم افزاری برای رفع این مشکل، در حال حاضر تلاش کرده است تا این باگ را از سمت سرور بر طرف کند و دسترسی را متوقف گرداند. در حال حاضر، کسانی که به دنبال استفاده از این روند باشند برای دریافت اطلاعات تماس و عکس در آی فون 6 اس و آی فون 6 اس پلاس که تا کنون آسیب پذیر بوده اند، باید اطلاعات هویت خود را تأیید کنند، در غیر این صورت پیش روی آنها متوقف می شود.

ما فکر می کنیم اپل به این خاطر به روز رسانی جدیدی منتشر نکرده است که تنها شش روز پس از عرضه ی iOS 9.3 نسخه ی 9.3.1 برای رفع مشکل فریز شدن، هنگ کردن و کرش کردن لینک برنامه ها منتشر شد و اکنون انتشار به روز رسانی بعدی تنها 7 روز بعد از نسخه ی 9.3.1 خواهد بود که جالب نیست.

در عوض، این شرکت، باگ امنیتی سیری را از سمت سرور رفع  کرده است. مهم ترین چیز این است که اشکال جستجو سیری نابود شده است.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر