;
coinex

دوچرخه ی الکتریکی وانموف با قابلیت اتصال به اینترنت و تعیین هویت

دوچرخه ی الکتریکی الکتریفاید اس به اینترنت متصل شده و از طریق اثر انگشت، راننده ی خود را می شناسد.

دوچرخه ی الکتریکی الکتریفاید اس به اینترنت متصل شده و از طریق اثر انگشت، راننده ی خود را می شناسد.

دوچرخه ی الکتریکی جدید کمپانی وانموف، ظاهری شبیه به دوچرخه های معمولی، اما با سه تفاوت عمده طراحی شده است: با موتور قابل تقویت دوچرخه ی الکتریکی، نیازی به پدال زدن نیست؛ قفل شدن بدون نیاز به کلید و قابلیت اتصال به اینترنت، از دیگر ویژگی های دوچرخه ی الکتریکی هستند.

این دوچرخه ی الکتریکی با نام الکتریفاید اس (Electrified S) با اثر انگشت کاربر قفل شده و با گوشی هوشمند، هدایت می شود. تمام اجزای این دوچرخه نیز مانند سایر دوچرخه های برقی رده بالا، در قالب اصلی آن جاسازی شده؛ با اینحال باریک تر از آنهاست. وزن دوچرخه ی الکتریکی وانموف، 40 پوند است. علاقه مندان می توان دوچرخه ی الکتریکی وانموف را با قیمت 2000 دلار پیش خرید کنند، قیمت این دوچرخه در ماه ژوئن به 3000 دلار می رسد.

در ادامه نگاهی دقیق تر به دوچرخه ی الکتریکی خواهیم داشت؛ با تکرا همراه شوید.

.

با استفاده از اپلیکیشن وانموف می توان سرعت دوچرخه را کنترل کرد. اپلیکیشن موبایل به نمایشگر لمسی که روی دوچرخه تعبیه شده، متصل می شود. کاربر می تواند اطلاعاتی مانند سرعت، مسافت طی شده، و شارژ باقیمانده را کنترل کند.

 با استفاده از اپلیکیشن وانموف می توان سرعت دوچرخه را کنترل کرد. اپلیکیشن موبایل به نمایشگر لمسی که روی دوچرخه تعبیه شده، متصل می شود. کاربر می تواند اطلاعاتی مانند سرعت، مسافت طی شده، و شارژ باقیمانده را کنترل کند..

این اپلیکیشن همچنین می تواند موقعیت مکانی دوچرخه را ردیابی کند، این کار به منظور جهت یابی بهتر و دفع سرقت احتمالی انجام می شود.

 این اپلیکیشن همچنین می تواند موقعیت مکانی دوچرخه را ردیابی کند، این کار به منظور جهت یابی بهتر و دفع سرقت احتمالی انجام می شود..

برای باز کردن قفل دوچرخه ی الکتریکی، کاربر انگشت خود را روی اپلیکیشن موبایل قرار داده و دوچرخه از این طریق راننده ی خود را می شناسد.

برای باز کردن قفل دوچرخه ی الکتریکی، کاربر انگشت خود را روی اپلیکیشن موبایل قرار داده و دوچرخه از این طریق راننده ی خود را می شناسد..

سرعت موتور دوچرخه ی الکتریکی که تقریبا بدون صداست، 20 مایل بر ساعت (32 کیلومتر بر ساعت) بوده و با یک بار شارژ کامل می تواند مسافت 75 مایل (120 کیلومتر) را طی کند. این قدرت موتور با رقیبانی که قدرت اتصال به اینترنت را ندارند (مثل OKO بیومگا و ای بایک گنزه)، قابل مقایسه است.

سرعت موتور دوچرخه ی الکتریکی که تقریبا بدون صداست، 20 مایل بر ساعت (32 کیلومتر بر ساعت) بوده و با یک بار شارژ کامل می تواند مسافت 75 مایل (120 کیلومتر) را طی کند. این قدرت موتور با رقیبانی که قدرت اتصال به اینترنت را ندارند (مثل OKO بیومگا و ای بایک گنزه)، قابل مقایسه است..

تایز کارلیر، مدیر عامل وانموف به خبرنگار تک اینسایدر گفت: “دوچرخه ی الکتریکی ، راه حل نهایی برای تردد در شهر های بزرگ است. این وسیله ی نقلیه سریع تر بوده و به انرژی زیادی نیاز ندارد؛ ما معتقدیم که در آینده بیشتر مردم از دوچرخه استفاده خواهند کرد.”

تایز کارلیر، مدیر عامل وانموف به خبرنگار تک اینسایدر گفت: "دوچرخه ی الکتریکی ، راه حل نهایی برای تردد در شهر های بزرگ است. این وسیله ی نقلیه سریع تر بوده و به انرژی زیادی نیاز ندارد؛ ما معتقدیم که در آینده بیشتر مردم از دوچرخه استفاده کنند."

.

.

منبع: techinsider


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر