;
coinex

جزئیات بیشتر در مورد سنسور اثر انگشت سه بعدی گوشی هواوی پی 9

جزئیات بیشتر در مورد سنسور اثر انگشت سه بعدی گوشی هواوی پی 9

هواوی دیشب در جریان برگزاری رویداد خود در لندن از گوشی های پی 9 و پی 9 پلاس رونمایی کرد. این گوشی هواوی نیز مانند دیگر گوشی های این شرکت به سنسور اثر انشگت مجهز است. همان گونه که می دانید هواوی در بسیاری از محصولات خود از این حسگر استفاده می کند که از جمله ی آنها می توان به سری گوشی های میت شرکت اشاره کرد. هواوی سال گذشته در همکاری با گوگل گوشی نکسوس 6P را تولید کرد که آن هم به این حسگر مجهز بود. حالا در گوشی پی 9 شاهد استفاده ی نوع جدیدی از حسگر اثر انگشت موسوم به سه بعدی هستیم.
استفاده از حسگر سه بعدی اثر انگشت عمق بیشتری را به اسکن انجام شده از انشگت می بخشد. از دیگر مزیت های این حسگر های سه بعدی امنیت بیشتر آن ها است، با استفاده از این حسگرها کاربران با خیال راحت تری می توانند از گوشی های خود استفاده کنند، چرا که افزایش عمق سنسور ها باعث می شود تا هک کردن آنها در مقایسه با سنسور های معمولی بسیار دشوارتر شود. سطح اول این سنسور، مرزهای اثر انگشت را ثبت می کند، سطح دوم الگوی اثر انگشت مشخص خواهد شد، در سطح سوم تشخیص انحراف های موجود صورت می گیرد و بالاخره در سطح چهارم عمق اثر انگشت ثبت می گردد. تمامی موارد فوق سبب شده است تا گوشی پی 9 هواوی به یکی از امن ترین گوشی های هوشمند موجود در بازار تبدیل شود.
هواوی سنسور اثر انگشت خود را در قسمت پشتی گوشی پی 9 تعبیه کرده است. پنل پشتی گوشی های هوشمند یکی از قسمت هایی است که بیشتر تولید کنندگان سنسور خود را در آنجا تعبیه می کنند، چرا که با گرفتن گوشی در دست انگشت سبابه به راحتی بر روی آن قرار می گیرد و امکان استفاده از آن راحت تر است.
گوشی پی 9 صفحه نمایش 5.2 اینچی دارد و این در حالی است که برادر بزرگتر آن یعنی پی 9 دارای صفحه نمایش 5.5 اینچی است. هر دو گوشی در تاریخ 28 آورریل در اروپا، خاور میانه و آسیا عرضه خواهند شد و قیمت آنها به ترتیب 599 و 749 دلار خواهد بود. باید دید که این گوشی ها تا چه حد مورد استقبال کاربران قرار می گیرد و آیا می تواند به هواوی در شکستن رقم فروش 100 میلیون گوشی هوشمند در سال 2015 کمک کند یا که خیر.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: androidheadlines


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر