;
coinex

گلکسی نوت ۶ با قابلیت های ضد آب و اسکنر عنبیه عرضه خواهد شد

گوشی گلکسی نوت ۶ احتمالا با قابلیت های بده ی ضد آب و اسکنر عنبیه عرضه خواهد شد.

گوشی گلکسی نوت ۶ احتمالا با قابلیت های بدنه ی ضد آب و اسکنر عنبیه عرضه خواهد شد.

برخی از ویژگی های جدید و جالب گوشی گلکسی نوت ۶ به بیرون درز کرده است. همانطور که از منابع مختلف شنیده می شود، بدنه ی این دستگاه هم درست مانند گوشی گلکسی اس ۷ دارای گواهینامه ی IP68 خواهد بود. همچنین گفته می شود که این دستگاه دارای قابلیت های برجسته ای مانند اسکنر عنبیه است که احتمالا بخشی از بسته ی مقاوم در برابر آب این دستگاه خواهد بود.

اطلاعاتی به دست ما رسیده که تایید می کنند گوشی گلکسی نوت ۶ هم مانند مدل گلکسی اس ۷ در برابر آب مقاوم خواهد بود. بدنه ی این دستگاه با گواهینامه IP68 می تواند به مدت نیم ساعت و در آبی به عمق یک و نیم متری غوطه ور بماند. این قابلیت، گوشی نوت ۶ را به عنوان اولین فبلت سامسونگ که واقعا در برابر آب و گرد و غبار مقاوم است معرفی می کند هرچند که گوشی گلکسی اس ۷ اج هم قابلیتی مشابه این بدنه را به نمایش می گذارد.

علاوه بر این، GalaxyClub بیان کرده است که سامسونگ بری فعالیت های تحقیق و توسعه ی خود دوربین آیریس را به هند وارد کرده است. اگرچه جزئیات مربوط به این موضوع کم است اما بخش اسکنر عنبیه به صراحت در “Samsung Mobile” برچسب گذاری شده است؛ البته نام گلکسی نوت ۶ در هیچ جایی ذکر نشده است اما به عنوان پرچمدار بعدی سامسونگ که قرار است منشر شود، نخستین نامزد دریافت ویژگی اسکنر عنبیه است.

قبلا شایعاتی راجع به گوشی گلکسی نوت ۶ شنیدیم مبنی بر اینکه دارای صفحه نمایشی ۵.۸ اینچی است و احتمالا رم ۶ گیگابایتی خواهد داشت. اینکه آیا اندروید ان (Android N) بر روی این گوشی نصب می شود یا خیر هنوز مشخص نشده است.

زمان راه اندازی این دستگاه هم هنوز مشخص نیست اما برخی تحلیلگران پیش بینی می کنند جزئیات نهایی این دستگاه در ماه ژوئن و یا اواخر امسال به بیرون درز می کنند.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید

.

منبع: sammobile


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر