;
coinex

رونمایی میزو از گوشی پرچمدار میزو پرو ۶ در ۱۳ آوریل

میزو تولید کننده ی چینی گوشی های هوشمند به صورت رسمی در تاریخ ۱۳ آوریل از گوشی پرچمدار میزو پرو ۶ رونمایی خواهد کرد.

میزو تولید کننده ی چینی گوشی های هوشمند به صورت رسمی در تاریخ ۱۳ آوریل از گوشی پرچمدار میزو پرو ۶ رونمایی خواهد کرد.

 این هفته این تولید کننده از یک دستگاه جدید و بسیار جالب، قدرتمند، ساخته شده از فلز و مقرون به صرفه ی M3 Note خبر داد. احتمالا اواخر هفته ی بعد میزو از گوشی جدید خود رونمایی می کند. انتظار می رود گوشی میزو پرو ۶ به صورت رسمی در چهارشنبه ی بعدی ۱۳ آوریل در پکن پرده برداری شود. این شرکت در حال ارسال دعوتنامه و تبلیغ بر روی حساب کاربری خود در Weibo است.

گوشی میزو پرو ۶ اخیرا در بنچمارک های مختلف GFXBench و انتوتو حضور یافته و هرکدام اطلاعاتی از این گوشی را لیست کرده اند. در بنچمارک GFXBench این گوشی با صفحه نمایشی ۴.۶ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسلی ذکر شده در حالیکه در شایعات راجع به نسخه های ۵.۵ اینچی . ۵.۷ اینچی این گوشی هم شنیده ایم.  راجع به مشخصات این گوشی هم دو دیتاشیت متفاوت وجود دارد؛ در یکی از آنها ذکر شده که پردازنده ی این دستگاه تراشه ی ده هسته ای با سرعت ۲ گیگاهرتز مدیاتک هلیو X25 MT6797T و رم ۳ گیگابایتی ست، در دیگری ذکر شده که پردازنده ی ده هسته ای با سرعت ۲.۵ گیگاهرتزی مدیاتک هلیو X25 MT6797T با رم ۴ گیگابایتی در این گوشی به کار رفته است. میزو تایید کرد که هلیو X25 بعد از معرفی شدن، قبل از اینکه مدیاتک شروع به فروش این تراشه به دیگر سازنده های گوشی های هوشمند کند، به صورت انحصاری برای چند ماه بر روی گوشی پرو ۶ باقی می ماند.

علاوه بر این، پرو ۶ دارای یک پردازنده ی گرافیکی ARM Mail-T880 خواهد بود که قادر به ارائه عملکردی ۱.۸ برابری و بازدهی انرژی ۴۰ درصدی در مقایسه با واحد Mail-T760 خواهد بود که این تراشه بر روی گوشی های گلکسی اس ۶ و مدل قبل از پرو ۶ قرار گرفته است.

گوشی میزو پرو ۶ از نقطه نظر ذخیره سازی دو مدل ۳۲ گیگابایتی و ۶۴ گیگابایتی ارائه می دهد. این گوشی یک دوربین عقب ۲۰ مگاپیکسلی با یک فلش ال ای دی و دوربین جلوی ۵ مگاپیکسلی به نمایش می گذارد.

میزو در میان برندهای چینی به خوبی شناخته شده است. این شرکت برای بهبود گوشی های خود از نسلی به نسل دیگر و مدیریت جامع و بهینه دستگاه های جدید سازگار است. در هر صورت چهارشنبه ی بعدی شاهد انتشار گوشی هوشمند بعدی این کمپانی خواهیم بود که تنها ۶ ماه پس از انتشار گوشی میزو پرو ۵ رونمایی خواهد شد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر