;
coinex

استقبال بی نظیر از تسلا مدل ۳

تسلا در روز پنج شنبه اعلام کرد که بیش از ۳۲۵۰۰۰ ماشین سدان تسلا مدل ۳ پیش فروش  شده است.

تسلا در روز پنج شنبه اعلام کرد که بیش از ۳۲۵۰۰۰ ماشین سدان تسلا مدل ۳ پیش فروش  شده است.

خبر تسلا در حالی بر روی وبلاگ این شرکت قرار داده شد که تنها یک هفته بعد از اینکه این سازنده ی خودروی برقی سپرده ی ۱۰۰۰ دلاری خود را برای این ماشین گرفته بود، با استقبال بی نظیری روبرو شد.

در این پست وبلاگ تسلا ادعا می کند که مجموع ارزش این پیش خریدها برای فروش های آینده برابر حدود ۱۴ میلیارد دلار خواهد بود.

با توجه به گفته ی این شرکت، این واکنش فوق العاده نسبت به این محصول، آن را به عنوان بزرگترین راه اندازی یک هفته ای محصول تاریخ معرفی می کند.

تسلا بر روی این پست وبلاگ خود نوشته است: “برخلاف راه اندازی دیگر محصولات عمده ما، برای این محصول هیچگونه تبلیغ و یا هزینه ای برای تایید نشده است. در عوض این استقبال بی نظیر از این محصول به دلیل تلاش سخت و شبانه روزی تیم تسلاست که با بهره گیری از عشق و شور واقعی، این احساس را به افراد منتقل کرده و مشتریان فعلی و آینده ی ما بر این باورند که محصولات ما کم نظیر هستند.”

تسلا اولین نمونه از خودروی برقی از بازار تولید انبوه خودرو را عصر پنج شنبه گذشته در مراسمی در Hawthorne، کالیفرنیا رونمایی کرد.

تسلا انتظار دارد که مدل ۳ در پایان سال ۲۰۱۷ وارد خط تولید شود، اگرچه تحلیلگران معتقدند که این اتفاق احتمالا زودتر هم رخ می دهد. قیمت اولیه ی این خودرو از ۳۵۰۰۰ دلار شروع می شود.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: techinsider


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر