;
coinex

چگونگی فعال کردن نایت شیفت و حالت لو پاور به صورت همزمان

چگونگی فعال کردن نایت شیفت و حالت لو پاور به صورت همزمان

چگونگی فعال کردن نایت شیفت و حالت لو پاور یا Mode Low Power، به صورت همزمان، ذهن بسیاری از کاربران iOS را به خود مشغول کرده است.

فعال کردن قابلیت نایت شیفت و مود لو پاور به صورت همزمان در iOS 9.3.1 حذف شده است. توانایی فعال کردن این دو، تنها از طریق سیری امکان پذیر بود، اما با آپدیت جدید iOS 9.3.1 شرایطی فراهم شد که قبل از فعال کردن یکی از قابلیت ها از طریق سیری، قابلیت دیگر باید غیر فعال می شد.

اما در این متن چگونگی فعال کردن نایت شیفت و حالت لو پاور، بار دیگر و با استفاده از روش دیگر، امکان پذیر است. لازم به ذکر است که این روش به آسانی روش های قبلی نیست، اما قطعا برای کسانی که ترجیح می دهند از این دو قابلیت به صورت همزمان استفاده کنند، مفید خواهد بود.

گام اول: مود لو پاور را از طریق ستینگ، و مراجعه به قسمت باطری، فعال یا Enable کنید.

گام دوم: از سیری بخواهید که قابلیت نایت شیف را فعال کند. (می توانید از عبارت Enable the night shift استفاده کنید). سیری در پاسخ به شما می گوید: به منظور فعال کردن نایت شیفت، باید لو پاور را غیر فعال کنم. مایل به ادامه هستید؟

گام سوم: با کلمه ی بله یا Yes به او پاسخ دهید و به سرعت، قبل از اینکه سیری به فرمان شما پاسخ دهد، دکمه ی اسلیپ آیفون خود را فشار دهید. با انجام این کار، صدای بیپ فرمانبرداری سیری را می شنوید.

گام چهارم: آیفون خود را باز کرده؛ و اگر به موقع دکمه ی اسلیپ را فشار داده باشید، خواهید دید که قابلیت نایت شیفت و لو پاور به صورت همزمان فعال شده اند.

لازم به ذکر است که سوئیچ فعال کننده ی نایت شیفت در دو قسمت مرکز کنترل (Control Center) و قسمت ستینگ، نمایشگر و روشنایی (Display & Brightness)، خاکستری است. با اینحال، با نگاه کردن به رنگ نمایشگر متوجه می شوید که قابلیت نایت شیفت فعال شده است.

با مراجعه به لینک منبع می توانید ویدئوی مراحل انجام کار را مشاهده کنید. شاید لازم باشد که چند بار این روش را امتحان کنید تا برای فشار دادن دکمه ی اسلیپ، زمان مناسب را پیدا کنید. اما مطمئن باشید که فعال خواهد شد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: 9to5mac


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر