;
coinex

شایعات اخیر از ضخامت بسیار نازک آیفون ۷ خبر می دهند

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

شایعات اخیر از ضخامت بسیار نازک آیفون ۷ خبر می دهند.

آیفون ۶ اس و آیفون ۶ اس پلاس در مقایسه با آیفون ۶ و آیفون ۶ پلاس تا حدودی ضخیم تر شدند. ظاهرا به دلیل وجود قابلیت تری دی تاچ (3D Touch) ضخامت هر دو مدل حدود ۰.۲ میلی متر نسبت به مدل های قبلی آیفون افزایش یافته است. به طور مثال، آیفون ۶ اس دارای ضخامت ۷.۱ میلی متری ست که نسبت به مدل آیفون ۶ که ضخامت ۶.۹ میلی متری دارد افزایش یافته است؛ آیفون ۶ اس پلاس هم به ضخامت ۷.۳ میلی متری ست که نسخه ی قبلی آن دارای ضخامت ۷.۱ میلی متری است.

اما شایعات جدید حاکی از این است که اپل برای گوشی جدید آیفون ۷ در نظر دارد قابلیت نازک بودن را لحاظ کند و ضخامت بسیار نازکی بین ۶ میلی متر و ۶.۵ میلی متری برای آن در نظر گرفته است. با حذف جک هدفون ۳.۵ میلی متری انتظار می رود که فضای بیشتری در اختیار این کمپانی قرار می دهد تا اپل بتواند فاکتور ظرافت بیشتر را پیاده سازی کند. امید است که اپل از این فضای اضافی برای قرار دادن باتری با ظرفیت بیشتر به جای ایجاد تلفن نازکتر استفاده کند.

باتری با ظرفیت بیشتر در لیست ساخت این گوشی لحاظ شده است. ماه گذشته تصویری به بیرون درز کرد که نشان می داد باتری آیفون ۷ افزایش ۶.۵ درصدی در وات ساعت خواهد داشت و از آیفون ۶.۶۱ وات ساعتی به ۷.۰۴ وات ساعتی افزایش خواهد یافت. افزایش دصدی که ذکر شد برای ظرفیت معادل این است که ظرفیت باتری آیفون ۷ به ۱۸۲۶ میلی آمپر ساعت خواهد رسید این در حالی ست که ظرفیت باتری آیفون ۶ اس ۱۷۱۵ میلی آمپر ساعتی ست.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر