;
coinex

گوشی Meizu Pro 6 به صورت رسمی معرفی شد

گوشی Meizu Pro 6 به صورت رسمی معرفی شد

شرکت میزو در سال گذشته دو گوشی هوشمند پرچمدار با اسم های میزو پرو 5 و میزو MX5 را روانه ی بازار کرد. در بین این دو گوشی MX5 نقش پرچمدار اصلی را داشت و گوشی پرو 5 نیز با صفحه نمایش 5.7 اینچی فبلتی خوب به شمار می آید. میزو پرو 5 در ماه سپتامبر سال گذشته معرفی شد و انتظار می رفت تا در 3 ماهه ی سوم سال 2016 از جانشین آن رونمایی شود. اما امروز از گوشی پرو 6 پرده برداری شد و مانند نمونه ی قبلی اش از بدنه ی فلزی بهره می برد.

این گوشی جدید دارای صفحه نمایش 5.2 اینچی از نوع Super AMOLED است و رزولوشن فول اچ دی را ارائه می دهد. گفتنی صفحه نمایش این گوشی حساس به فشار است و بسته به میزان فشار وارده از سوی کابر، اعمال گوناگونی انجام می دهد. قدرت پردازشی این دستگاه توسط چیپ ست Helio X25 و پردازنده ی 10 هسته ای 64 بیتی تامین می شود. پردازش گرافیکی آن نیز توسط پردازنده Mali-T880 صورت می گیرد. 4 گیگابایت رم و حافظه داخلی 32 یا 64 گیگابایتی از مشخصه های حافظه ای آن هستند.

لازم به یادآوری است میزو برای استفاده از چیپ ست Helio X25 امتیاز اختصاصی در اختیار دارد و تا مدتی هیچ گوشی هوشمندی از این تراشه استفاده نخواهد کرد. دوربین اصلی این گوشی 21 مگاپیکسلی بوده و در بخش جلویی گوشی نیز دوربین 5 مگاپیکسلی تعبیه شده است. باتری پرچمدارد جدید میزو 2560 میلی آمپر ساعتی و غیر قابل تعویض است. همچنین این باتری از فناوری شارژ سریع نسخه 3.0 بهره می برد. در قسمت پایینی گوشی نیز پورت USB-C تبعیه شده و اسپیکر های قدرتمند از دیگر مشخصه های آن هستند.
در جلوی گوشی و در پایین صفحه نمایش دکمه ی فیزیکی mBack موجود است و می تواند نقش دکمه ی بازگشت خازنی و دکمه ی هوم فیزیکی را داشته باشد. همچنین حسگر اثر انگشت در داخل این دکمه تعبیه شده است و دکمه های تنظیم صدا در سمت راست گوشی واقع شده اند.
میزو اعلام کرد این گوشی در رنگ های قرمز، طلایی، رز گلد و خاکستری تیره عرضه خواهد شد اما هنوز حرفی از زمان عرضه و قیمت آن زده نشده است.

گوشی Meizu Pro 6 به صورت رسمی معرفی شد گوشی Meizu Pro 6 به صورت رسمی معرفی شد گوشی Meizu Pro 6 به صورت رسمی معرفی شد

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: androidheadlines


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    گوشی فوق العاده ای هستسایت بست فون برای سفارش گذاشته [ویرایش شده]

    پاسخ