;
coinex

نتایج جستجوی گوگل با علائم بیومتریک

نتایج جستجوی گوگل در آینده با استفاده از علائم بیومتریک کاربر، مشخص خواهد شد، یعنی با توجه به نشانه های چهره و بدن کاربر، میزان رضایت او از نیجه به نمایش در آمده، به مطالب امتیاز دهی می شود.

نتایج جستجوی گوگل در آینده با استفاده از علائم بیومتریک کاربر، مشخص خواهد شد، یعنی با توجه به نشانه های چهره و بدن کاربر، میزان رضایت او از نیجه به نمایش در آمده، به مطالب امتیاز دهی می شود.

گوگل سخت در تلاش است که هر روز نتایج جستجوی خود را برای شما بهتر کند تا سریع تر مطلب مرتبط خود را بیابید. به طور عمده نتایج جستجوی گوگل به واسطه ی ایجاد صفحات وب مطمئن با مرتبط ترین کلمات کلیدی برچسب گذاری شده در شرایطی به نمایش در می آیند تا صفحات مورد نیاز شما که بیشترین ارتباط را با واژه ی مورد جستجو دارد، در صدر نتایج قرار دهد.

اما این کافی نیست، می توان برای بهینه تر کردن جستجوی مرتبط در نتایج جستجوی گوگل از علائم بیومتریک استفاده کرد. در کنفرانس TNW که برخی از بزرگترین نا آوران تکنولوژی گرد هم آمدند، گوگل پتنتی را معرفی کرد که مبتنی بر اندازه گیری داده های بیومتریک از جمله استفاده از دوربین گوشی های هوشمند برای اندازه گیری واکنش روی صورت کاربر بود تا مطمئن شود که نمایش نتایج جستجو دقیقا منطبق با آنچه باشد، که کاربر به دنبال آن است.

این پتنت با تشریح برنامه ای برای اندازه گیری درجه حرارت بدن و ضربان قلب، اتساع مردمک، کشش چشم، سرعت چشمک زدن، و گرگرفتگی صورت، قضاوت می کند که شما در مورد نتایج جستجویی که مشاهده کرده اید، چه احساسی دارید.

ایده این است که وقتی مجموعه ای از نتایج جستجوی گوگل برای جستار فرستاده شد، واکنش های شما با بکار بستن ونسبت دادن یک “امتیاز رضایت” سنجیده می شود و سپس از آن برای اطلاع داشتن از اینکه بار دیگر چه چیزی را در نتایج اول جستجو قرار دهد، استفاده می کند.

البته، این سطح شخصی سازی نتایج جستجوی گوگل تنها با گوشی های هوشمندی که در جیب حمل می شود، میسر خواهد بود که می توانند برای نتیجه ی مناسب در هر زمانی مناسب باشند.

 .

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید

.

منبع: thenextweb


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر