;
coinex

وایبر با قابلیت رمزگذاری همراه می شود

 وایبر قابلیت رمزگذاری، به ارمغان آروده است که امکان مخفی کردن چت ها را با پین کد، برای شما فراهم می کند.

وایبر قابلیت رمزگذاری، به ارمغان آروده است که امکان مخفی کردن چت ها را با پین کد، برای شما فراهم می کند.

این روزها، کلماتی مانند “رمزگذاری” و “امنیت” در زمینه ی گجت های تلفن همراه، بسیار دیده می شود. موضوع اخیر اف بی آی که در برابر اپل با شکست مواجه شد، عموم مردم را به فکر وا داشت که آیا دولت باید به برخی حریم های شخصی در گوشی های هوشمند دسترسی داشته باشد یا خیر. نگرانی های بیش تری برای ایمن ساختن چت های خصوصی، وجود دارد، انتظار می رود که باید امنیت کامل برنامه ها، افزایش یابد، یک نمونه از محبوب ترین برنامه هایی که امکان رمز گذاری را  فراهم کرده است، تلگرام است.

البته، ارائه دهندگان برنامه های پیام رسانی، زمینه ای ایجاد می کنند که منفعت کاربران را در نظر بگیرند، بنابراین طبیعی است که آنها ویژگی های امنیتی را به صورت جدی تر به برنامه های خود اضافه کنند. چند هفته پیش، مسنجر محبوب واتس اپ قابلیت رمزگذاری را برای پیام های خود، معرفی کرد. در حال حاضر، وایبر نیز همان نوع امنیت را ارائه می دهد.

به منظور اینکه چت های کاربر، به صورت دو طرفه رمزگذاری شود، هر دو طرف شرکت کننده در چت، باید آخرین به روز رسانی را روی دستگاه های خود نصب کنند. برای بررسی امنیتی شدن چت در پیام رسان، باید یک آیکون قفل کوچک در کنار چت های خود ببینید.

ویژگی های امنیتی دیگر، شامل توانایی پنهان کردن چت برای دسترسی به یک چت مخفی، باید با یک پسورد 4 رقمی و یا استفاده از سنسور تاچ آی دی در آی فون امکان پذیر باشد. همچنین می توان توانایی اضافه کردن مخاطبین خاص به عنوان مخاطب مورد اعتماد، را برای دسترسی به چت در اختیار داشت.

 .

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر