;
coinex

گوشی Honor V8 هواوی به همراه دوربین دوگانه در تاریخ 10 می معرفی خواهد شد

گوشی Honor V8 هواوی به همراه دوربین دوگانه در تاریخ 10 می معرفی خواهد شد

هواوی سال 2016 را بسیار پربار آغاز کرده است و از هماه ماه ژانویه یکی پس از دیگری محصولاتی همچون تبلت مدیاپد M2 10.0 و گوشی های پرچمدار پی 9 و پی 9 پلاس را معرفی کرد. هواوی امروز صبح نیز از مدیاپد T1 7.0 Plus رونمایی کرد و در تاریخ 28 آوریل نیز قرار است از گوشی میان رده Honor 5C پرده برداری کند. اما امروز باز هم خبر دیگری در مورد دستگاهی جدید از هواوی منتشر شد؛ زیر برند Honor هواوی در شبکه اجتماعی چینی ها یعنی Weibo تیزری منتشر کرد و مبنی بر آن هواوی قصد دارد تا گوشی جدیدی با برند Honor را رونمایی کند.

همان طور که در تصویر می توانید مشاهد کنید این گوشی Honor V8 نام دارد و همچون پی 9 به دروبین دوگانه مجهز خواهد بود. در صورت صحت این شایعه، Honor V8 دومین گوشی با برند Honor خواهد بود که به دوربین دوگانه مجهز است. این گوشی احتمالاً به عنوان جایگزین Honor 7 خواهد بود و در تاریخ 10 می مراسم معرفی آن برگزار می شود.

تا کنون جزئیات زیادی در مورد مشخصات فنی این Honor V8 منتشر نشده است اما به نظر می رسد دوربین 12 مگاپیکسلی در قسمت پشتی این گوشی تعبیه شده باشد. البته لنز به کار رفته در دوربین این گوشی به مانند پی 9 برای شرکت  Leica نخواهد بود. پیش بینی می شود چیپ ست به کار رفته در این گوشی Kirin 955 خواهد بود که به پردازنده 8 هسته ای 64 بیتی مجهز است. از دیگر ویژگی های این گوشی باید به رم 3 یا 4 گیگابایتی، اندروید 6 مارشمالو، بدنه ی فلزی و واسط کاربری Emotion UI اشاره کرد.

گوشی های Honor 6، Honor 6 Plus و Honor 7 فروش بسیار خوبی را نصیب هواوی کردند و انتظار می رود تا Honor V8 نیز بتواند دنباله رو آن ها باشد. هواوی قصد دارد در سال 2016 به فروش 140 میلیون دستگاه برسد و این گوشی می تواند نقش مهمی را در رسیدن به این مهم برای هواوی ایفا کند.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: androidheadlines


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر