;
coinex

گلکسی نوت 6 سامسونگ با نمایشگر 5.8 اینچی خمیده همراه خواهد بود

گلکسی نوت 6 سامسونگ ، پرچمدار بعدی این کمپانی، با نمایشگر خمیده در اندازه ی 5.8 اینچ همراه خواهد بود.

گلکسی نوت 6 سامسونگ ، پرچمدار بعدی این کمپانی، با نمایشگر خمیده در اندازه ی 5.8 اینچ همراه خواهد بود.

از زمانی که سامسونگ نمایشگرهای خمیده را با گلکسی نوت اج معرفی کرد، گوشی های بعدی این شرکت نیز طراحی مشابه آن را به همراه داشتند. سال گذشته زمانی که گلکسی نوت 5 سامسونک، عرضه شد، گلکسی اس 6 اج پلاس نیز منتشر شد که کمی حالت خمیدگی نمایشگر آن متفاوت بود(البته فاقد قلم استایلوس بود).

با این حال آیا سامسونگ این روند را در سال جاری نیز تکرار می کند؟ ظاهرا این گونه نیست. با توجه به گزارشات اخیر، ممکن است که این شرکت یک گوشی پرچمدار، در آینده ی نزدیک منتشر کند. این گزارش همچنین ادعا می کند که سامسونگ هنوز تصمیم نگرفته است که گلکسی نوت 6 را با نمایشگر تخت یا نمایشگر خمیده، عرضه کند. اما در هر صورت هر کدام از این دو نوع نمایشگر در گلکسی نوت 6 سامسونگ ، بکار روند، طبق شایعات در اندازه ی  5.8 اینچی خواهند بود.

علاوه بر نمایشگر 5.8 اینچی خمیده، شایعه شده است که این شرکت باتری بسیار بزرگ 4،000 میلی آمپر ساعتی نیز در گلکسی نوت 6 سامسونگ بکار می بندد که باعث می شود ماندگاری آن نسبت به سایر رقبای خود بسیار بیشتر شود. تا کنون ما شایعات مختلفی در مورد گلکسی نوت 6 سامسونگ شنیده ایم، مثلا اینکه با 6 گیگابایت رم همراه خواهد بود.

همچنین شایعات نشان می دهند که گلکسی نوت 6 سامسونگ با تراشه ی معرفی نشده ی اسنپ دراگون 823 کوآلکوم طراحی می شود. در هر صورت هیچ کدام از این شایعات به صورت رسمی تائید نشده است.

.

.

منبع: ubergizmo


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر