;
coinex

اضافه کردن رویدادها به تقویم گوگل توسط آمازون اکو

اضافه کردن رویدادها به تقویم گوگل توسط آمازون اکو

اضافه کردن رویدادها به تقویم گوگل ویژگی جدیدی است که آمازون روز جمعه توسط یک آپدیت به آمازون اکو افزود؛ ویژگی به خصوصی که می تواند بسیار مفید باشد.

حال شما توسط این آپدیت می توانید از الکسا (دستیار دیجیتالی آمازون) درخواست کنید تا یک رویداد را در تقویم گوگل (Google Calendar) شما زمان بندی کند. الکسا درخواست شما را ترجمه و تحلیل کرده و یک آیتم برای شما اضافه می کند. برای آنکه آن را تنظیم کنید تنها کافی است که به بخش تنظیمات برنامه الکسا و بر روی آیتم تقویم (Calendar) تپ کنید.

آمازون اکو پیش از این قادر بود که برنامه های زمان بندی شده شما را – از جمله تقویم های به اشتراک شده گوگل – بخواند، اما توانایی اضافه کردن رویدادها به تقویم گوگل به نظر می رسد که بسیار کاربردی تر خواهد بود. نمی خواهیم درباره اینکه آیا این موضوع نسبت به گفتن “Hey Siri” یا “OK Google” و سپس وارد کردن مستقیمِ آیتم های مد نظرتان از طریق گوشی راحت تر است یا خیر صحبت کنیم، اما اگر شما الکسا را به عنوان دستیار دیجیتالی خود انتخاب کرده اید باید به شما بگوییم که قطعاً از این ویژگی جدید لذت خواهید برد.

چند آپدیت اخیر الکسا بیشتر تمرکز خود را بر روی افزایش صلاحیت و اعتبارات خانه های هوشمند قرار داده بود. در اواخر ماه مارس، آمازون توانایی کنترل ترموستات های نست را به الکسا اضافه کرده بود. علاوه بر آن چندی پیش نیز سیستم های روشنایی متصل شونده ی Lutron با آمازون اکو شروع به کار کرد.

.

.

منبع: engadget


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر